به تعویق افتادن المپیک به نفع این ورزشکار زن ایرانی شد

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان باعث به تعویق افتادن یک ساله المپیک شد تا برای نخستین بار در تاریخ این رقابت ها در سال «فرد» برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۶۵۵۱۳

به گزارش جام جم آنلاین ، این اتفاق باعث این شده خسارات بسیار سنگینی روی دست دولت ژاپن به عنوان میزبان رقابت ها بگذارد. همچنین بسیاری از فوتبالیست هایی که قرار بود امسال به همراه تیم های ملی کشورشان در این رقابت ها شرکت کنند سال آینده دیگر مجوز بازی کردن در المپیک را نخواهند داشت چون با بالا رفتن سن مشمول قانون سن و سال المپیک می شوند. همچنین برگزاری مجدد رقابت های انتخابی المپیک در بسیاری از رشته ها باعث می شود تا ورزشکارانی که قبلا سهمیه را به دست آورده بودند احتمال زیاد دوباره سهمیه را از دست بدهند چون مسئله «گذشت زمان» برای برخی از رشته ها مهم است و باعث باطل شدن برخی از سهمیه ها می شود.

خلاصه اینکه به تعویق افتاده المپیک 2020 به ضرر بسیاری از ورزشکاران تمام اما بانوی کاراته کای ایران یعنی حمیده عباسعلی یک استنثاست.

رشته کاراته از المپیک 2020 به این رقابت ها اضافه شد تا عباسعلی و بسیاری دیگر از کاراته کاهای جهان امکان حضور در این رقابت ها را داشته باشند. اما عباسعلی که یکی از شانس های کسب مدال در المپیک 2020 به شمار می رفت سال گذشته به شدت آسیب دید و زیر عمل جراحی هم رفت. این عمل جراحی بر روی پای او در آلمان انجام شد. از دست رفتن المپیک برای این ورزشکار پرافتخار ایرانی قطعی به نظر می رسید اما تعویق یک ساله رقابت ها برای او بهترین خبر بود. او نه تنها این رقابت ها را از دست نخواهد داد بلکه می تواند یک سال دیگر برای حضور در المپیک تمرین کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها