سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که جهان باید برای مواجهه با موج دوم و سوم کروناویروس آمادگی داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۲۲

به گزارش ایسنا، سازمان جهانی بهداشت هشدار داد: تا زمانی‌که واکسن کروناویروس ساخته شود جهان باید برای مواجهه با موج دوم و سوم کروناویروس آمادگی داشته باشد.

دکتر هانس کلوگ - مسئول منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا - نیز گفت: به رغم نشانه‌های مثبتی که از کنترل شیوع کروناویروس در اروپا مشاهده شده، کشورهای این منطقه همچنان درگیر بیماری کووید-۱۹ ناشی از شیوع کروناویروس هستند همچنین به نظر نمی‌آید که این بیماری مرگبار به‌زودی از بین برود.

وی افزود: آنچه که در بسیاری از کشورها به‌طور شفاف قابل مشاهده است سرعت شیوع کروناویروس است به گونه‌ای که در کشورهایی با بهترین سیستم خدمات درمانی و مراقبتی هم این ویروس به بحران تبدیل شده است.

در برخی از کشورهای اروپایی مقامات تصمیم گرفته‌اند تا بخشی از محدودیت‌های اعمال شده به منظور مهار کروناویروس برداشته شود و به مغازه‌ها اجازه فعالیت داده شده است و افراد می‌توانند از خانه‌های خود خارج شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، هانس کلوگ تاکید کرد: ضروری است کشورها برای رویارویی با موج دوم و سوم شیوع کروناویروس پس از اوج‌گیری موج اول آمادگی لازم را داشته باشند. همچنین درصورت پایان یافتن موج اول موضوع کلیدی کسب آمادگی لازم برای مقابله با موج دوم و سوم به ویژه در صورت عدم تولید واکسن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها