پیکر بی‌جان حسین صادق‌زاده، کوهنورد فعال تهرانی که در زیر بهمن حبس شده بود، پیدا شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ، ایسنا نوشت: حمید مساعدیان، رییس امداد و نجات فدراسیون کوه‌نوردی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیدا شدن پیکر کوهنورد مفقودی در سرکچال گفت: یک تیم چهار نفره از کوهنوردان تهرانی صبح روز گذشته اقدام به صعود به قله سرکچال می کنند که در مسیر بازگشت در روی خط الراس نقابی در مسیر شمالی خط الراس می‌شکند. از تیم چهار نفره متاسفانه یک نفر به جبهه شمالی خط الراس سقوط  کرده و با توجه به شیب زیاد جبهه شمالی به ارتفاعات "دریوک" می‌افتد. بعد از سقوط متاسفانه بهمن رخ می دهد که این فرد مصدوم در زیر بهمن مبحوس می‌شود.

او افزود: سه نفر همنوردان او به علت سختی مسیر امکان کمک‌رسانی به همنورد خود را نداشته و با بازگشت از منطقه آسیب دیده  وضعیت حادثه را به نیروهای امداد و نجات اطلاع رسانی می‌کنند. روز گذشته ۴ تیم زمینی همراه  یک تیم واکنش سریع توسط هلی کوپتر و تعدادی از نیروهای امداد و نجات آتش نشانی شمشک به منطقه اعزام می‌شوند ولی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

مساعدیان گفت: از صبح امروز (شنبه) تیم ۹ نفره آتش نشانی و کوهنوردان و اسکی بازان شمشکی، تیم ۷ نفره اسکی بازان کوهستان فدراسیون کوهنوردی و تیم ۱۵ نفره باشگاه اسپیلت به محل حادثه اعزام شدند. 

رییس امداد و نجات فدراسیون کوه‌نوردی بیان کرد: متاسفانه پیکر بی‌جان حسین صادق‌زاده، کوهنورد فعال تهرانی و عضو باشگاه اسپیلت پس از خارج کردن از بهمن توسط تیم امداد در حال انتقال به شمشک است و تا ساعات دیگر پیکر این کوهنورد به پایین کوه انتقال پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها