زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی   دنیای فوتبال متخصص زدن زیباترین گل هاست و البته متخصص حرف زدن توام با غرور عجیب و غریب و فراوان!
کد خبر: ۱۲۶۴۸۲۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از goal؛ زلاتان هم اکنون بازیکن تیم میلان ایتالیاست اما به احتمال فراوان آخرین فصل حضور خود را در این تیم پشت سر می گذارد. او در 39 سالگی ابدا به خداحافظی به فوتبال فکر نمی کند و اعتقاد دارد هنوز می تواند بدرخشد و گل بزند.

او در گفت و گویی که اخیرا انجام داده درباره همه چیز صحبت کرده است از جمله سرمربی سابقش پپ گواردیولا در بارسلونا. زلاتان باز هم به سرمربی خود حمله کرده است.

زلاتان درباره اینکه چرا در بارسلونا به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد گفت: مشکل من در بارسلونا این بود که یک فیلسوف (پپ گواردیولا) سرمربی بود. او با من حرف نمی زد. این موضوع برایم جدید بود و نمی دانستم چه شده است. شش ماه نخست همه چیز فوق‌العاده بود و سپس اتفاقی رخ داد. من هنوز منتظر یک پاسخ هستم. گواردیولا چند ماه پس از سال جدید هرگز با من صحبت نکرد.

او افزود: به همین خاطر بازیکن سوئدی اغلب اوقات خود را در نیمکت ذخیره‌ها سپری می‌کرد. یک بار مقابل گواردیولا عصبانی شد و پس از ضربه زدن به جعبه به سرمربی اسپانیایی توهین کرد. او گفت: پس از این که روبه‌رو شدیم گواردیولا خود را از من پنهان کرد. او یک ترسو بود. پیش از خروج از رختکن منتظرش بودم. او به عنوان یک سرمربی فوق‌العاده است اما به عنوان یک مرد... مشکل من در بارسا فیلسوف بود. من را قربانی لیونل مسی کرد. صحبت‌هایش درباره فلسفه یک مشت آشغال برای بازیکنان پیشرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها