کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند با گذراندن چند مرحله ساده، نسخه ابتدایی اندروید ۱۰ را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.
کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند با گذراندن چند مرحله ساده، نسخه ابتدایی اندروید ۱۰ را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سیستم عامل اندروید ۱۰ یا همان اندروید Q سابق حالا برای گوشی‌ های پیکسل شرکت گوگل نیز در دسترس قرار گرفته است.

این سیستم عامل جدید همچنین برای تلفن‌های همراه خاصی مانند وان پلاس ۷ نیز فعال شده و خریداران حالا می‌توانند از این بروزرسانی استفاده کنند و آن را در نسخه اولیه بر روی گوشی‌های خود نصب کنند.

مابقی دستگاه‌ها و گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید نیاز دارند تا چند هفته و یا حی ماه صبر کنند تا بالاخره به این بروزرسانی دسترسی پیدا کنند.

برای کاربرانی که کمی عجله دارند شرکت گوگل این بروزرسانی را به صورت جداگانه نیز قرار داده است که تنها بر روی برخی گوشی‌ها پاسخگو است. خریداران گوشی‌های پیکسل هرچند، می‌توانند این بروزرسانی را خیلی ساده دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنند.

نحوه پشتیبانی گرفتن در گوشی‌های پیکسل

قبل از بروزرسانی تلفن‌های همراه، کاربران باید مطمئن شوند که از داده‌ها و اطلاعات خود پشتیبانی گرفته‌اند و آن‌را در برنامه‌ای مانند گوگل درایو ذخیره کرده‌اند.

از آنجایی که عموما ایراداتی در نسخه‌های اولیه سیستم عامل‌ها وجود دارد. بهتر است که کاربران ریسک از دست دادن اطلاعات خود را نکرده و از قبل برای هر احتمالی آماده باشند.

همچنین در صورت پشتیبانی گرفتن از تمامی داده‌های گوشی کاربران می‌توانند در صورت عدم علاقه به نسخه اولیه سیستم عامل اندروید ۱۰ تمامی داده‌های آن را حذف کرده و اطلاعات پشتیبانی شده را باری دیگر نصب کنند.

برای کاربرانی که گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل را دارند، آن‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات قسمت سیستم را انتخاب کرده و سپس به بخش پیشرفته بروند در آن قسمت گزینه‌ای با عنوان Backup قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانند اطلاعات خود را در Google Drive ذخیره کنند.

کاربران پس از ورود به قسمت مذکور می‌بایست تمامی گزینه‌های دلخواه را انتخاب کرده و سپس بر روی Back Up Now کلیک کنند.

برای دانلود کردن سیستم عامل اندروید ۱۰ بر روی گوشی‌های پیکسل و یا دیگر تلفن‌های اندرویدی، کاربران می‌توانند به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و همانند روش پیشین به بخش سیستم و سپس پیشرفته بروند، پس از آن افراد با مراجعه به بروزرسانی‌های سیستم می‌توانند به صورت دستی به دنبال جدیدترین ارتقای سیستم بگردند.

در صورت وجود بروزرسانی و نمایان شدن آن، کاربر می‌بایست آن را انتخاب کرده و دانلود را آغاز کند. زمان دانلود ممکن است کمی طول بکشد چرا که حجم پوشه بالا است.

همچنین باید گفت کاربران تمامی گوشی‌ها می‌توانند از روش ذکر شده برای بروزرسانی دستگاه‌هایشان استفاده کنند، اما ممکن است گزینه‌های هر بخش از تفاوت‌هایی در نام‌گذاری برخوردار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها