مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علی احسانپور در رابطه با آخرین آمار جانباختگان ناشی از مسمومیت الکلی اظهار کرد: تعداد جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی در خوزستان تا ظهر چهارشنبه به ۴۰ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: مسمومیت الکلی در بین تعدادی از افراد در اهواز به دلیل مصرف الکل تقلبی رخ داده بود و تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر به بیمارستانهای استان مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتهاند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند