علیرضا سلطانی تهیه کننده مسابقه شهروند و مافیا گفت :برای نوروز ۹۹ حدود ۱۷ قسمت برنامه تدارک دیده ایم که تفاوت هایی با برنامه های روتین ما دارد.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۱۲

علیرضا سلطانی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره فصل جدید مسابقه شهروند و مافیا که قرار است در ایام نوروز از شبکه سلامت سیما روی آنتن برود بیان کرد: برای نوروز ۹۹ حدود ۱۷ قسمت برنامه تدارک دیده ایم که تفاوت هایی با برنامه های روتین ما دارد.

وی اضافه کرد: در برنامه نوروزی دکور مسابقه بزرگتر می شود و همچنین خانم ها هم در این مسابقه حضور دارند که حدود ۷ قسمت از ۱۷ قسمت را به خود اختصاص می‌دهند.

تهیه کننده مسابقه شهروند و مافیا درباره اقبال مخاطبان نسبت به این مسابقه اظهار کرد: ما برای فصل جدید مسابقه حدود سه هزار نفر متقاضی داشتیم که ۴۵۰ نفر برای شرکت در فصل ۲، سه و چهار انتخاب شدند.

سلطانی با اشاره به مرحله کنونی ضبط مسابقه نوروزی توضیح داد: هم اکنون در مرحله یک چهارم نهایی فصل دوم هستیم و چند قسمت دیگر پخش این فصل به پایان می‌رسد.

وی اضافه کرد: از ابتدای فروردین نیز پخش فصل سوم آغاز می‌شود که تا ۱۷ قسمت طول می‌کشد. ضبط این فصل هم به پایان رسیده و اکنون در حال تدوین است.

‌سلطانی در پایان درباره تفاوت دیگر این فصل با فصل های قبلی گفت: در این فصل علیرغم نورایی با ما همراه است که مخاطب هم با او همراه شده و ارتباط برقرار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها