باشگاه منچسترسیتی به دلیل عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی اخیرا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با دو سال محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده است.
کد خبر: ۱۲۶۰۳۰۷

به گزارش  جام  جم  آنلاین، باشگاه منچسترسیتی با این اتفاق با یک فاجعه فوتبالی روبرو شده است چرا که عواقب سنگینی به دلیل محرومیت دو ساله از اروپا در انتظار این تیم خواهد بود.

غیب من سیتی در اروپا به معنای فسخ قرارداد با اسپانسرهایی است که بابت آن پول هایی نجومی به این تیم انگلیسی بابت حضور در لیگ قهرمانان اروپا می دادند. بر اساس ارزیابی ها ضرری معادل 130 میلیون پوند در انتظار تیم آبی پوش شهر منچستر است.

علاوه بر آن انتقال لیونل مسی به این تیم اکنون به یک شوخی تبدیل شده است ضمن اینکه ستاره های بزرگ این تیم نظیر آگوئرو، لاپورته، دی بروین و استرلینگ در معرض جدایی قرار گرفته اند. آنها نمیخواهند در تیمی بازی کنند که جایی در اروپا ندارد.

مهم تر از آن جدایی احتمالی پپ گواردیولا سرمربی موفق اسپانیایی از این تیم است. گفته می شود که گواردیولا را باید از همین الان سرمربی فصل آینده تیم یوونتوس بدانیم.

دی بروین ستاره بلژیکی من سیتی نخستین بازیکنی است که می خواهد از این تیم برود. او بابت غیبت دو ساله تیمش از لیگ قهرمانان اروپا ضرری سه میلیون پوندی خواهد کرد چرا که برخی از اسپانسرهای تبلیغاتی که با او قرارداد دارند دیگر نمی خواهند با او همکاری کنند.

جدی ترین احتمال در رابطه با منچسترسیتی این است که قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس در سال 2014 سلب می شود.

روزهای بدی در انتظار این تیم است و تصور می رود دوباره به همان تیمی تبدیل شود که در دهه 90 میلادی کاملا رو به زوال رفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها