اگر از آن دسته از گردشگران هستید که در سرمای زمستان هم به دنبال سفر به مقاصد گرم هستند با ما همراه شوید.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۰۲
بهترین مقاصد گردشگری در زمستان

سرمای زمستان در ایران از استان های شمالی تا استان های مرکزی مثل یزد، اصفهان و کرمان ادامه دارد اما در استان های جنوبی ایران بخصوص استان های که در نوار ساحلی جنوب کشور قرار گرفته اند در فصل زمستان می توانید هوای مطبوع بهاری را تجربه کنید.

یکی از بهترین مقاصد سفر در فصل زمستان در ایران شهر شیراز می باشد. در این فصل شیراز ضمن داشتن هوای مطبوع نسبت به فصول دیگر سال تعداد کمتری گردشگر را پذیرایی میکند و به همین خاطر با خیالی آسوده میتوانید به گشت و گذار در شهر بپردازید و از امکانات دیدنی آن بازدید نمایید همچنین تعداد کم گردشگر هزینه های سفر به خصوص هزینه رزرو هتل های شیراز برای مسافران کمتر خواهد بود.

شیراز شهری زیبا با آثار تمدنی بسیاری میباشد که مهمترین آنها مجموعه تخت جمشید است. علاوه بر این ارگ کریم خان در مرکز شهر، حمام وکیل، بازار وکیل، حافظیه، سعدیه و باغ ارم از دیگر جاذبه های دیدنی شیراز می باشند.

یکی از جاذبه های خوردنی شیراز فالوده های معروف آن می باشد. پشت ارگ کریم خانی و در ضلع شرقی خیابان ناصر خسرو تعدادی از بهترین فالوده فروشی های شیراز قرار گرفته اند که البته انواع بستنی را هم ارائه میدهند.

یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر در فصل زمستان در ایران شهر بندر عباس است. بزرگترین بندر ایران در شهر بندر عباس قرار گرفته به همین خاطر حجم زیادی از کالا از طریق این شهر به نقاط مختلف کشور ارسال می شود و همین موضوع سبب شده تا مراکز خرید مدرن و سنتی بسیاری در این شهر ساخته شود. اگر علاقه مند به خرید در طول سفر هستید می توانید در بازار های بندر عباس هر جور کالایی را با قیمت مناسب پیدا کنید. سفر به بندر عباس از طریق هواپیما، جاده و راه آهن امکان پذیر می باشد. برای رزرو اقامتگاه در بندر عباس می توانید از طریق سامانه رزرواسیون آریا هتل های بندر عباس را با بهترین قیمت رزرو کنید.

عمارت کلاه فرنگی، حمام گله داری، معبد هندو ها، خانه احمدی و بادگیر منبر گپ از جاذبه های دیدنی شهر بندر عباس می باشند. یکی از میراث ناملموس باقی مانده از گذشتگان در بندر عباس شیوه صید مشتا است که با استفاده از جزر و مد دریا انجام می شود.

اگر از آن دسته از مسافران هستید که قسمت های شمالی کشور قصد سفر به شهر های شیراز و بندر عباس را دارید به علت بعد مسافت احتمالا بودجه زیادی را برای سفر باید کنار بگذارید به همین خاطر مطالعه راهنمای سفر ارزان در ایران به شما کمک خواهد کرد که در طول سفر با صرفه جویی در هزینه ها بتوانید بدون مشکل کار های مربوط به سفر مثل تهیه غذا، رزرو اقامتگاه، مدیریت هزینه بنزین و بسیاری از موارد دیگر را انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها