رئیس اتحادیه مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری درباره اخذ کرایه بیش از نرخ مصوب در تاکسی های فرودگاه توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۴۰۷
تاکسی های فرودگاه مجاز به اخذ کرایه خارج از نرخ مصوب نیستند

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی ضامنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در توضیح دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب در فرودگاه گفت: مرجع تصمیم گیری درباره نرخ کرایه تاکسی شورای شهر تهران است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اضافه دریافت نسبت به نرخ مصوب مراتب را به شهرداری تهران جهت پیگیری اعلام کنند.

رئیس اتحادیه مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: شکایت واصله در کمیته انضباطی با حضور نماینده تاکسیرانی مطرح می‌شود و سپس صحت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ضامنی با تاکید بر این نکته که حضور بازرسان و نظارت میدانی در حوزه نرخ کرایه تاکسی به صورت دائم انجام می‌شود، بیان کرد: شهروندان باید بدانند که ما به علت گستردگی پایانه‌های تاکسیرانی نمی‌توانیم برای هر پایانه ناظر مقیم داشته باشیم زیرا اگر بخواهیم ناظر مقیم داشته باشیم برای جلوگیری از تخلف ناظر مقیم نیاز به ناظری دیگری است که اگر بخواهیم تمام نیروها را تامین کنیم به حجم بزرگی از نیرو‌های انسانی نیاز است.

رئیس اتحادیه مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این سوال که شهروندان مراتب اعتراض خود را به کدام نهاد و یا سامانه باید اعلام کنند، گفت: شهروندان در صورت برخورد با رانندگانی که قصد دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب دارند مشخصات سفر و پلاک خودرو را به سامانه ۱۸۸۸ اعلام کنند تا کارشناسان موضوع را بررسی کنند.

ضامنی ادامه داد: پس از ثبت شکایت شهروندان شماره ارتباطی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا مراتب بعد از گزارش به آن‌ها اطلاع داده شود.

وی تصریح کرد: اگر سازمانی در مسئولیت خود کوتاهی می‌کند باید علت کوتاهی را از سازمان مربوطه جویا شد و از آن‌ها خواست که پاسخ دهند چرا خارج از چارچوب عمل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها