یکی از مدیران شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کنسول جدید این شرکت Xbox Series X نام ندارد و نام این کنسول صرفا Xbox است.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۴۱
نام کنسول جدید ایکس‌باکس مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت در هفته جاری از نسل آینده کنسول‌های خود در مراسم The Games Awards پرده برداری کرد که مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفت. این کنسول قرار است با نسل آینده کنسول سونی یعنی PS5 رقابت کند و از آنجایی که این کنسول از نظر سخت‌افزاری هیچ تفاوتی با PS5 ندارد و در برخی مواقع حتی قوی‌تر هم خواهد بود؛ انتظار می‌رود شاهد رقابت تنگاتنگی بین این دو کنسول باشیم.

اما موضوعی که بسیاری از گیمرها را متعجب کرد، انتخاب نام این کنسول بود؛ شرکت مایکروسافت همواره به انتخاب نام‌های طولانی در کنسول‌های خود شهرت دارد که با نگاه به گذشته کنسول‌های این شرکت به سادگی متوجه آن خواهیم شد. اما ظاهرا این شرکت در کنسول جدید خود سعی کرده است از کوتاه‌ترین نام ممکن استفاده کند. مایکروسافت سری جدید کنسول خود را X نام گذاری کرده است و نشان می‌دهد این شرکت با تیم نام‌گذاری خود جلسات متعددی داشته و بالاخره توانسته است به انتخاب نامی کوتاه رضایت دهد.

به تازگی یکی از مدیران شرکت مایکروسافت به یکی از وب ‌سایت‌های تحلیل بازی اعلام کرده است که نام کنسول جدید ما Xbox Series X نیست و نام این کنسول صرفا Xbox است. بنابر گفته مدیر شرکت مایکروسافت X صرفا مدل این کنسول خواهد بود که به شرکت مایکروسافت اجازه توسعه و ساخت مدل‌های بیشتری از کنسول را خواهد داد اما این شرکت فعلا روی هیچ کنسول دیگری کار نمی‌کند و تمام تمرکز خود را روی عرضه کنسول Xbox گذاشته است.

آنچه که در نامی که در مراسم The Games Awards اعلام شد به چشم می‌خورد واژه Series است و مشخص است که این شرکت در آینده قصد دارد چندین نسخه از این کنسول را روانه بازار کند، یعنی همان کاری که با کنسول Xbox One انجام داد. با این حال برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کنسول باید تا مراسم E3 سال آینده منتظر باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها