تلفن را بردارید، به 118 تلفن زنگ بزنید و از اپراتور شماره چند موسسه آموزش دروس کنکوری را بخواهید... احتمالا تا شب باید از منشی تلفنی شماره مؤسسه‌های مختلف را بشنوید.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۴۷
حرف اول و آخر دروس کنکور، با موسسه حرف آخر

در این شلوغ بازار، که در هر محله یک مؤسسه آموزشی افتتاح می‌شود و روی دیوار پلاکارد رتبه‌های برتر کنکور شاگردانش را نصب می‌کند؛ و هر سایتی اقدام به فروش محصولات آموزشی مرتبط با کنکور می‌کند، به نظر شما انتخاب مناسب کدام یکی است؟

جواب دادن به این سؤال‌ها، آن هم به صورت کاملا بی طرفانه واقعا کار سختی است اما به عنوان یک پیشنهاد دوستانه، موسسه حرف آخر می‌تواند انتخاب خوبی باشد. چرا؟ اولین دلیل، روش تدریس جدید و خلاقانه آن است و بقیه‌اش را هم در ادامه توضیح می‌دهم اما بهتر است قبل از شمردن ویژگی‌های جذاب حرف آخر، کمی در مورد تاریخچه فعالیتش صحبت کنم.

تاریخچه موسسه حرف آخر

حدودا سال 90 بود که حرف آخر، وارد دنیای آموزش غیر حضوری دروس کنکوری شد. این مجموعه توانست از همان ابتدا با به کارگیری یک روش آموزشی جدید و خلاقانه، دانشجویانی را به خودش جذب و باعث موفقیت آنها در کنکور شود. کارنامه درخشان حرف آخر در سال 91 باعث شد که در سال‌های بعدی تعداد دانش آموزان و دانشجویان آن، با سیر صعودی روبرو شود و متقاضیان شرکت در دوره‌های غیر حضوری‌اش افزایش پیدا کند. اما این روش تدریس چیست؟

روش تدریس حرف آخر

اگر به چندتا از شماره‌ موسسه‌هایی که از 118 گرفتید زنگ بزنید، احتمالا با وعده‌های عجیب و غریب زیادی روبرو می‌شوید. یکی به شما تضمین می‌دهد با شرکت در این کلاس‌ها، صندلی دانشگاه شریف را در اختیارتان قرار می‌دهد و آن یکی قول می‌دهد که رتبه تک رقمی کنکور شوید. اما اگر بپرسید چطور؟

یک جواب تکراری می‌شنوید: مدرسان مجموعه ما به بهترین شکل دروس را به دانشجویان آموزش می‌دهند و با صبر و حوصله زیادی که دارند، باعث می‌شوند آنها بتوانند به خوبی در تست زنی کنکور موفق شوند.

اما اگر از کارشناسان حرف آخر بپرسید چطور موفقیت دانشجویان را تضمین می‌کنید، جواب این است: مدرسان دروس کنکوری حرف آخر، با استفاده از یک روش تدریس جدید به نام تصویر سازی و شهودی سازی مطالب، به شما در فهم بهتر و عمیق درس‌ها کمک می‌کنند. شما قرار است با مشاهده ویدیوهای آموزشی این روش تدریس، دروس را درک کنید! نه فقط حفظ...

مهم‌ترین دلیلی که باعث موفقیت موسسه حرف آخر در این 7 الی 8 سال شده، استفاده مدرسان از روش تدریس گفته شده است. با استفاده از این نوع تدریس بوده که دانشجویان این دوره‌ها توانسته‌اند رتبه‌های مناسبی به دست بیاورند و به رشته مورد علاقه‌شان در دانشگاه برسند.

مزیت دوره‌های آموزشی حرف آخر چیست؟

به غیر از نوع تدریس خاص، حرف آخر مزیت‌های دیگری هم دارد که احتمالا می‌تواند به شما در انتخاب نهایی‌تان بین موسسه‌های مختلف کمک کند:

1_ کیفیت

اولین مزیت؛ کیفیت بالای دوره‌های آموزشی آنهاست. اما منظور از کیفیت دوره آموزشی چیست؟ احتمالا شما هم بارها با این موضوع در بسته‌های آموزشی روبرو شده‌اید که: مدرس دوره، توانایی بسیار کمی در انتقال مفهوم دارد، در میانه کلاس سررشته کلام را از دست می‌دهد، با مکث‌های فراوان شما را خسته می‌کند و با استرسی که دارد، باعث آزرده شدن خاطر شما می‌شود. اینها از جمله مشخصات یک دوره آموزشی بی کیفیت هستند که قرار نیست در دوره‌های حرف آخر مشاهده‌شان کنید. بلکه قرار است دقیقا مخالفشان را ببینید.

2_ تدریس کامل و بی نقص دروس

دومین مزیت؛ تدریس کامل دروس است. این یعنی شما بعد از مشاهده کامل هر دوره، نیاز ندارید دوباره برای فهم بخش‌ها و قسمت‌هایی از مطلب، به سراغ یک یا چند منبع دیگر هم بروید. دوره‌های سایت حرف آخر به طور کامل جوابگوی نیاز‌های شماست و با تمامی مطالب آشنایتان می‌کند.

3_ پشتیبانی دوره‌ها

مزیت سوم، پشتیبانی دوره‌هاست: در هر حال، ممکن است طی مشاهده دوره‌های آموزشی، سؤال‌هایی در مورد مباحث آن در ذهن شما به وجود بیاید. حتی ممکن است ابهام در یک موضوع خیلی کوچک آموزشی، باعث شود شما در فهم بقیه مباحث دوره به مشکل بخورید و نتوانید به خوبی آنها را متوجه شوید. اینجاست که اهمیت وجود یک پشتیبان احساس می‌شود. اما چه پشتیبانی؟

پشتیبانان دروس موسسه حرف آخر همگی از اساتید با تجربه و کاربلد هستند که می‌توانند با اشراف کامل به موضوعات درسی، سؤالات شما در زمینه‌های مرتبط را جواب بدهند.

4_ آموزش همراه با تست زنی تحلیلی

قبول دارم هر چقدر هم که کیفیت دوره‌های آموزشی بالا باشد و مدرس بتواند با قدرت زیاد آنها را به شما یاد دهد، تا زمانی که آموزش وارد فاز تجربی و غیر تئوری نشود، نمی‌توان از آن به عنوان یک دوره مناسب یاد کرد.

مزیت چهارم این است که؛ تمامی آموزش‌های حرف آخر همراه با تست زنی سوالات است. اما این تست زنی با روش مشابه آموزش‌های دیگر متفاوت است. چه تفاوتی؟

تست زنی‌های این دوره‌های آموزشی با تحلیل همراه است. این یعنی مدرس برای انتخاب جواب صحیح فقط به تیک زدن تست بسنده نمی‌کند. بلکه علاوه بر مشخص کردن آن، دلیل درست بودنش را هم تحلیل و برای شما توضیح می‌دهد. به این صورت با تکرار آموزه‌ها، تمامی نکات آموزشی بار دیگر در ذهنتان مرور می‌شود و بهتر درکشان می‌کنید.

5_ همراهی مشاوران موسسه حرف آخر

تعهدات مشاوران حرف آخر فقط به این محدود نیست که شما را در یادگیری دروس راهنمایی و همراهی کنند، بلکه آنها دائما در مسیر همراهتان هستند. در طول دوره‌ها، مشاوران هر دو هفته یک بار با شما تماس می‌گیرند و برنامه درسی خصوصی سازی شده‌ای را در اختیارتان می‌گذارند. این برنامه‌ها برای شخص شما و نسبت به ساعات آزادتان طی روز طراحی شده. همینطور روش مطالعه دروس هم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید با کیفیت و بازدهی بهتری آنها را یاد بگیرید.

کلام آخر

در نهایت و به عنوان کلام آخر باید این صحبت را با شما داشته باشم: چه موسسه حرف آخر انتخاب نهایی شما باشد و چه مجموعه موفق دیگری، باید قبل از خرید و همراهی با آنان به دو نکته توجه کنید:

  • کیفیت دوره‌های آموزشی آنها
  • نظرات دانشجویان قبلی دوره

مطمئنا تا زمانی که از نزدیک با این موارد روبرو نشوید نمی‌توانید انتخاب نهایی مناسبی داشته باشید. احتمالا با مشاهده این دو موضوع در حرف آخر، بیشتر راغب به استفاده از دوره‌های آموزشی آن می‌شوید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. با آرزوی موفقیت.

اطلاعات تماس موسسه حرف آخر

شماره های تماس :

09120124169

09383014540

https://harfeakhar.tv

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها