دانشگاه های آلمان خواستار محیط ها و جوهای دانشگاهی هستند و بسیاری از متقاضیان در این مرحله مدتی را برای برآوردن نیازهای خود می گذرانند.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۶۶
چگونه می توان هنگام تحصیل در آلمان موفق شد؟!

اما ، همانطور که در این مقاله توضیح داده می شود ، راه هایی برای ماندن در بالاترین سطح کاری وجود دارد.تازه واردها میتوانند با رعایت این نکات در مورد چگونگی به حداکثر رساندن پتانسیل دانشگاهی خود هنگام تحصیل در آلمان ، از این حس تنش و فشار در زمان تحصیل جلوگیری کنند.

پنج نکته برای تحصیل در موفقیت در آلمان

هیچ کس نمی گوید که تحصیل در آلمان آسان خواهد بود، دانشگاه های آلمان از جمله خواستنی ترین دانشجویان در جهان هستند که دانشجویان را ملزم به تسلط بر حجم عظیمی از اطلاعات ، تکمیل پروژه های تحقیقاتی و آمادگی برای موفقیت در امتحانات می کند. اگر در مطالعه خود عقب بیفتید ، این موانع می توانند حتی بیشتر فشار بیایند.پس با گذراندن واحدهای مختلف در زمان درست خودشان از تنش ها و استرس های بیجا دوری کنید.

1- حواس پرتی های بیرون را به حداقل برسانید

اول از همه ، محیطی ایجاد کنید که به کارهای دانشگاهی متمرکز شود. بدون نیاز به کار ، سعی کنید پول کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود و همچنین هزینه تحصیل در آلمان داشته باشید.ویزای خود ، بیمه درمانی و محل اقامت خود را در اسرع وقت پس از رسیدن آماده کنید و سیستمی را برای پرداخت به موقع قبض داشته باشید تا از موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کنید.

2- برنامه خود را برای ترم جاری آماده کنید و برای امتحانات برنامه ریزی کنید

در مرحله دوم ، در دام امتحانات گرفتار نشوید. در دانشگاه های آلمان ، برنامه های سالانه و ترمیک همیشه به طور واضح از قبل مشخص شده است ، بنابراین هیچ گونه ابهام وجود ندارد. شما می دانید چه موقع امتحانات برگزار می شود و چه زمانی باید امتحانات کامل شود.

در شروع هر ترم ، موارد لازم را برای موفقیت در امتحانات نهایی مشخص کنید. هر دو هفته یکبار یک روز را بگذارید تا آنچه را که آموخته اید دوره کنید و زمان زیادی برای آماده شدن در امتحانات برای سازماندهی دانش خود بگذارید.

همچنین ، به یاد داشته باشید که دوره های امتحان آلمان می تواند بسیار پرخاصیت باشد ، با آزمایش های ضخیم و سریع. بنابراین به زمان بیشتری نیاز دارید تا از قبل آماده شوید تا شاید در گذشته درست باشد.

3- به دنبال گروه های مطالعاتی برای درک بیشتر موارد درسی خود باشید

در آلمان ، مرسوم است که دانش آموزان گروه های مختلفی به نام "گروه های مطالعاتی" تشکیل دهند ، که حول موضوعات خاص است. تقریباً به طور قطع با آگهی های ثبت نام در این گروه ها روبرو می شوید که به طور مرتب در طول سال منتشر می شود.

اگر آنها را مشاهده کردید ، از ثبت نام دریغ نکنید. گروه های مطالعه دانشجویان را در معرض دیدگاه ها و ایده های جدید قرار می دهند. شرکت کنندگان ممکن است مطالب مختلفی را خوانده باشند ، یا زمینه های تحقیقاتی مختلفی را دنبال کنند که مربوط به علایق شما باشد.

گذشته از آن ، این گروه ها راهی عالی برای تصحیح استدلال های شما ، آشنایی با همسالان مشتاق و ایجاد اعتماد به نفس شما هستند. اگر ایده های شما توسط گروه مورد استقبال خوبی قرار گرفته باشد احتمالاً برای آزمون نیز شما را آماده میکند.

4- بهترین استفاده را از محتویات آنلاین کنید

امروزه بسیاری از یادگیری های دانشگاه بصورت آنلاین انجام می شود و آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر کتابخانه دانشگاهی به مجموعه خاصی از مجلات ، بانک های اطلاعاتی و امکان های جستجو دسترسی دارد. درخواست یادگیری از مسئولین کتابخانه برای معرفی و آموزش دادن به شما کار خوبی است ، زیرا آنها هر وسیله و راهی را به خوبی می شناسند ، و توصیه هایی را برای نیازهای شما به شما می دهند.

در مورد به اشتراک گذاشتن مقالات یا کتابها به صورت آنلاین مراقب باشید. اخیراً قوانین جدید حق کپی رایت درباره این موضوع وضع شده است که فقط می توان مطالب را از طریق پایانه های کتابخانه به اشتراک گذاشت و بخش هایی از کتاب ها را می توان به صورت خصوصی به اشتراک گذاشت. بنابراین بهتر است مطالعه خود را به جای کافی شاپ ها یا در خانه در کتابخانه انجام دهید.

5- تبدیل به یک کارشناس مدیریت زمان شوید

سرانجام ، همه دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه وقت خود را بطور مؤثر مدیریت کنند. این به طور طبیعی برای بسیاری از افراد به ویژه افراد جوانی که مایل به آشنایی با یک کشور خارجی هستند به دست نمی آید. اما اساسی است.

سعی کنید هر روز را به خواندن دروس اصلی نگذرانید. وقت خود را با کلاس هایی که در عصر برگزار میشود پر نکنید. در حقیقت ، از اصطکاک در صورت امکان جلوگیری کنید. این یک مسیر به سمت فرسودگی است.سعی کنید فعالیتهای تفریحی و اجتماعی را با کارهای دانشگاهی و درس خواندن بیامیزید. کم کردن زمان استراحت به همان اندازه ی در افراط در تفریح می تواند خطرناک باشد. تعادل بین کار و تفریح پیدا کنید تا موفقییت خود را تضمین کنید.

برای مطالعه مقالات بیشتر در حوزه تحصیل در آلمان به وب سایت اپلای استار (www.applystars.com) مراجعه کنید. مقالات مختلفی با موضوعات ویزای تحصیلی آلمان، ویزای همراه دانشجویی آلمان ، بورسیه تحصیلی از دانشگاه های آلمان ، تحصیل پزشکی در آلمان و... را می توانید در اپلای استار مطالعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها