علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که در ماه‌های گذشته با پروژه «با من بخوان» مشغول بود، قرار است برای برگزاری چند کنسرت به شهرستان ها سفر کند.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۹۳

مهر درباره این خبر نوشته: قربانی ساعت 21 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه سوم دی ماه، ابتدا در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز میزبان مخاطبانش خواهد بود ون پس از موفقیت کنسرت‌های «با من بخوان» با صدای علیرضا قربانی در تهران، قرار است اجراهای این خواننده برای فصل زمستان تمدید شود.
این خواننده ساعت های ۱۸ و ۲۱ در یکی از تالارهای شهر ارومیه کنسرتی را برگزار می‌کند. قربانی در ادامه ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۰ دی ماه در تالار شهید رجایی قزوین به اجرای برنامه می پردازد و ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۳ دی نیز به اجرای برنامه در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک می پردازد. همچنین او از اردیبهشت ماه سال‌۹۸ بود که اجرای زنده پروژه «با من بخوان» را در تهران با برگزاری بیش از ۳۰ نوبت اجرا آغاز کرد که با توجه به تغییر رویکرد موسیقایی این خواننده در سبک کاری با طیف پرشماری از مخاطبان مواجه شد.
انتشار آلبوم پرحاشیه «افسانه چشم هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی مشترک با همایون شجریان، برگزاری چند کنسرت در کشورهای اروپایی و حضور در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی به عنوان خواننده تیتراژ از جمله فعالیت های قربانی طی ماه های اخیر به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها