نبرد، نبرد، وقتی هم برد 3 بر صفر برد. این نتیجه پایانی بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در فولادشهر اصفهان بود. نتیجه‌ای که قرمزها را در کورس قهرمانی نگه داشت و علیرضا منصوریان را یک گام دیگر به اخراج از ذوب آهن نزدیک‌تر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۷۰

برای پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی در دقایق ۱۴ و ۶۵ و علی علیپور در دقیقه ۵۷ گلزنی کردند تا گابریل کالدرون آرژانتینی هم نفسی ‌راحت بکشد و از زیر بار فشارهای رسانه‌ای خارج شود. به‌خصوص که قرمزها بعد از نزدیک به 9 سال در اصفهان موفق به شکست ذوب‌آهن شدند.
شاگردان گابریل کالدرون در شرایطی به این برد دست پیدا کردند که توقف سپاهان و تراکتور، شکست شهر خودرو و البته پیروزی استقلال، فولاد و صنعت نفت، نیاز آنها به پیروزی مقابل ذوب‌آهن را بیشتر از قبل کرده بود. همچنین اتفاقات حاشیه‌ای، فشار زیادی را روی بازیکنان پرسپولیس به وجود آورده بود اما پرسپولیسی‌ها از همان دقایق ابتدایی هجومی آغاز کردند و مزد این بازی هجومی را هم با کسب یک برد پرگل به دست آوردند.
این برد سه گله باعث شد تیم گابریل کالدرون آمار گلزنی خود را نیز بهبود بخشد و از میانگین یک گل در هر بازی فراتر برود. آنها حالا یک پله بالاتر از تیم برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم و شانزدهم قرار دارند؛ تیم‌هایی که پس از سوت پایان دوازدهمین بازی، 13 گل زده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها