صحنه‌سازی دختر 17 ساله برای فرار از مجازات فاش شد

قتل پدر برای نجات جان مادر

دختر 17 ساله زمانی که دید پدرش با حمله به مادر خانواده در حال خفه کردن اوست با برداشتن قمه، پدرش را به قتل رساند. او برای فرار از مجازات با صحنه‌سازی مدعی بود، قاتل، خواهر 12ساله‌اش است.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۳۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 17 و 30 دقیقه دوشنبه 27 آبان امسال یکی از ماموران کلانتری ابوذر با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع داد که مرد میانسالی در جریان درگیری خانوادگی زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان ضیائیان به دلیل شدت خونریزی فوت شده و عامل جنایت دختری 12 ساله بوده که اکنون همراه مادر و خواهر 17 ساله‌اش در کلانتری حضور دارند. بازپرس جنایی برای تحقیقات در کلانتری حاضر شد و به تحقیق از مادر خانواده و دختر 17 ساله او پرداخت که هر دو گفتند قاتل دختر 12 ساله خانواده است. ابتدا همسر مقتول در اظهاراتش به بازپرس جنایی گفت: من و شوهرم بارها با هم دعوا می‌کردیم و اختلاف خانوادگی داشتیم. شوهرم فردی عصبانی بود و من و دو دخترم را مدام کتک می‌زد. به خاطر اذیت‌هایش درصدد جدایی از شوهرم بودم. عصر امروز دوباره شوهرم با من دعوا کرد و کتکم زد. حتی بچه‌هایم و مرا زخمی کرد که آثار ضرب و جرح او روی بدنمان است. او می‌خواست مرا خفه کند که دختر12 ساله‌ام با برداشتن قمه شوهرم او را زخمی کرد و باعث مرگ وی شد. دخترم برای نجات و حمایتم قاتل شد.
در این مرحله بازپرس جنایی از دختر 12 ساله خانواده تحقیق کرد که او مدعی بود پدرش را برای نجات مادرش کشته است. او مدام موقع گفتن اظهاراتش به چهره مادر و خواهر بزرگ‌ترش نگاه می‌کرد و دستپاچه بود، این شواهد نشان می‌داد که او نمی‌تواند قاتل باشد و خانواده‌اش دروغ‌پردازی می‌کنند. بازپرس به تحقیق از دختر 17 ساله خانواده پرداخت که او راز قتل پدر را فاش کرد و گفت: پدرم عصبانی بود و مدام من، مادر و خواهرم را کتک زده و اذیتمان می‌کرد. با قمه‌اش ما را بارها به مرگ تهدید کرده بود. روز حادثه ابتدا مادرمان را و بعد من و خواهرم را کتک زد. حتی سرم را زیر پایش گذاشت و قصد کشتنم را داشت. بعد به طرف مادرم رفت و دستانش را دور گلوی او گره زد و فشار داد. برای نجات مادرم با قمه ضربه‌هایی به پدرم زدم که باعث مرگش شد.
پرونده متهم 17 ساله برای ادامه رسیدگی از دادسرای جنایی به دادسرای اطفال و نوجوانان ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها