لغو 4 دیدار از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

بازی حساس به روز دیگری منتقل شد

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شهر خودروی مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر لغو شد.در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار بود تیم‌های تراکتور و شهر خودروی مشهد از ساعت ۱۵ و 30 دقیقه روز جمعه این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم بروند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۵۸

بر اساس اخبار به دست آمده و طبق اعلام مسؤولان استانی و ابلاغ به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، این مسابقه لغو شده و به زمان دیگری موکول خواهد شد.این در حالی است که از دیدار شهر خودرو با تراکتور به خاطر شرایط دو تیم در جدول می‌توان به عنوان یکی از حساس ترین دیدارهای هفته یازدهم یاد کرد. شهر خودرو با ۲۳ امتیاز صدرنشین است و تراکتور هم با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.
دیدار این دو تیم در حالی لغو شده که سه دیدار دیگر از هفته یازدهم این مسابقات هم به روز دیگری موکول شده است.یعنی بازی بین تیم‌های گل گهرسیرجان - ماشین سازی تبریز، پارس جنوبی جم - پیکان تهران، تراکتور تبریز - شهر خودروی مشهد و صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان. بدیهی است دیگر مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می‌شود.دلیل لغو این مسابقات نبود شرایط لازم برای برگزاری آنها اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها