چهارده سال است که نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری اسماء الحسنی برگزار می‌شود و حالا قرار است در پانزدهمین دوره شکل آن تغییر کند. این خبر را دبیر این نمایشگاه به مهر داده و به تغییراتی جدید در برپایی این نمایشگاه سالانه اشاره کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۱۲

علی وزیریان دبیر نمایشگاه اسماء الحسنی درباره برپایی پانزدهمین دوره آن گفت: یکی از مشکلات عمومی برای برپایی نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه حروف‌نگاری پوستر اسماء الحسنی یافتن اسپانسر یا حامی مالی است. چون قصد داریم تغییراتی را در دوره جدید این نمایشگاه داشته باشیم و سال گذشته نیز کلید آن را زدیم اما محقق نشد، امسال حتما پیگیر آن هستیم.
اودرباره این تغییرات توضیح داد: در دوازدهمین نمایشگاه سوگواره هنر عاشورایی توانستیم این تغییرات را اعمال کنیم و آن هم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از برپایی نمایشگاه بود که این ورک‌شاپ‌ها خیلی کمک می‌کنند که نمایشگاه پالایش یافته و نواقصش برطرف شده باشد. چراکه اساتید در کارگاه‌ها می‌توانند هنرجوها را به سمت کار صحیح هدایت کنند.
وزیریان گفت: بنابراین ما در نظر داریم پس از اعلام فراخوان نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء الحسنی، کارگاه‌های آموزشی برگزار کنیم و صحبت‌هایی نیز در این زمینه با مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شده است و اگر همکاری صورت بگیرد اولین قدمی خواهد بود که این کارگاه‌های آموزشی را برگزار می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها