سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۶۴۹۵

طناز طباطبایی:
به‌تازگی خط تلفنم را عوض کرده‌ام و یکی از دوستانم گفت می‌توانم شماره جدیدم را به واتس‌اپ قدیمی خود وصل کنم. ممکن است بگویید در صورت عملی بودن، چطور می‌توانم این کار را انجام دهم؟

کلیک:
این کار ممکن است، ولی به یک شرط بسیار مهم: شما باید به حساب کاربری سیمکارت قبلی خود دسترسی داشته باشید.
در صورتی که حساب واتس‌اپ شما روی دستگاهتان فعال است و می‌خواهید بدون از دست دادن مخاطبان خود، شماره واتس‌اپ را عوض کنید، باید این مراحل را انجام دهید:
نرم‌افزار واتس‌اپ را باز کنید.
روی گزینه سه نقطه گوشه بالای صفحه کلیک کنید.
گزینه More options را انتخاب کرده سپس به ترتیب این گزینه‌ها را انتخاب کنید:
Settingà account à Change number
شماره جدید خود را وارد کنید.
یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد و با وارد کردن کد این پیامک در دستگاه خود می‌توانید حساب کاربری قبلی خود را روی شماره جدید مشاهده کنید.
کاربرانی که به شماره قبلی شما روی واتس‌اپ پیام بدهند، می‌توانند پیام‌های خود را روی این شماره جدید به شما برسانند و دیگر از این نظر مشکلی نخواهید داشت.

خسرو یادمان:
با این‌که یک تلفن همراه اندرویدی با باتری 4000میلی‌آمپر ساعتی نو دارم، احساس می‌کنم باتری آن زودتر از آنچه باید خالی می‌شود، برای رفع این مشکل چه کنم؟

کلیک:
باتری دستگاه‌های اندرویدی در بسیاری از موارد دردسرساز است و باوجود خرید تلفن‌های هوشمندی که باتری‌های بزرگ و نیرومند دارند با مشکلی که شما با آن روبه‌رو هستید، مواجه می‌شویم. موضوعی که در دستگاه‌های جدید می‌تواند مصرف باتری را افزایش دهد، تنظیمات دستگاه است. برای کنترل بهتر مصرف باتری دستگاه باید سراغ تنظیمات رفته و برخی از آنها را تغییر دهید تا بتوانید به کیفیت مناسب باتری دست پیدا کنید.
ابتدا به تنظیمات دستگاه بروید و پس از ورود به گزینه
Battery، گزینه‌ای به نام Battery saver یا Power saver
را پیدا کرده و دستگاه خود را با کمک این تنظیمات از نظر مصرف باتری بهینه‌سازی کنید. این تنظیمات موجب می‌شود امکانات مختلف دستگاه در صورت استفاده نکردن دائمی، به‌صورت موقت از کار بیفتد و دیگر باتری را مصرف نکنند.
دومین مورد بسیار پرمصرف باتری دستگاه شما، نور نمایشگر است. در صورتی که می‌توانید سراغ تنظیمات نور خودکار روی دستگاه خود بروید. ساده‌ترین روش ممکن این است که نوار نوتیفیکیشن‌های دستگاه را از بالا به پایین بکشید سپس نوار تنظیمات نور را یافته و تیک گزینه Auto را در کنار آن فعال کنید. به یاد داشته باشید نور کمتر نمایشگر مساوی با مصرف کمتر باتری است.
سومین مورد، استفاده از شبکه اینترنت است. شبکه اینترنت 4G مصرف باتری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل نیز بسیاری در مهاجرت به دستگاه‌های مجهز به 4G احساس می‌کنند که با مصرف عجیب و زیاد باتری روبه‌رو هستند.
در صورتی که نیازی به اینترنت همراه ندارید می‌توانید داده‌های شبکه خود را خاموش کرده یا حتی یک گام فراتر رفته و در تنظیمات نرم‌افزارهای مختلف سراغ محدود کردن مصرف داده‌های هر برنامه بروید که پیش از این در یکی از شماره‌های کلیک، این موضوع را در قالب یک ترفند مفصل برای شما دوستان شرح داده بودیم و با مراجعه به آرشیو کلیک می‌توانید راه انجام این کار را بیابید و استفاده کنید.
مورد دیگر استفاده از وضعیت دید تاریک است که موجب می‌شود بتوانید مصرف باتری خود را کنترل کنید و بهتر است در صورت امکان از وضعیت تم تیره روی دستگاه خود استفاده کنید. همچنین از کار انداختن دستیار هوشمند صوتی گوگل، موقعیت‌یابی مکانی و موارد دیگری از این دست موجب می‌شود مصرف باتری دستگاه شما کمتر شود. در صورتی که موارد بالا برای شما مفید نبودند به احتمال فراوان باتری شما مشکل سخت‌افزاری دارد و بهتر است آن را به نمایندگی تعمیر دستگاه نشان دهید و برای کشف مشکل سخت‌افزاری احتمالی، از متخصصان کمک بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها