پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن محله‌هایی در تهران هستند که به دلایل مختلف طرفداران زیادی دارند.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۸۵
شرایط اجاره آپارتمان در پاسداران، تهرانپارس و نارمک چطور است؟

در این مطلب می‌خواهیم درباره نکات اجاره خانه در محله های تهران و بیشتر در مورد اجاره آپارتمان در پاسداران، اجاره آپارتمان تهرانپارس و اجاره آپارتمان نارمک صحبت کنیم.

در مورد اجاره آپارتمان در تهران نیز شاهد تقسیم‌بندی‌های بالا و پایین‌شهری هستیم و طبیعتا در محله‌هایی که از آنها نام بردیم، فقط افراد پولدارتر می‌توانند زندگی کنند. امکانات رفاهی جذاب، ساختمان‌های دیدنی و لوکس و حتی شاید آب و هوای بهتر مزایایی است که متاسفانه این محله‌ها را به بالای شهر تهران تبدیل کرده است.

اجاره خانه و آپارتمان در تهران نیز همیشه شرایط خاصی دارد و باتوجه به پراکندگی املاک در پایتخت، شاهد قیمت‌های مختلف هستیم. البته چند وقتی است با فروکش کردن قیمت‌ها و از طرفی مبارزه با قراردادهای رهن و اجاره غیرعرف، باعث شد تا قیمت‌ها کاهش خوبی داشته باشد.

پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن دست محله‌های پرطرفدار در تهران هستند که ویژگی‌های جذابی دارند. در این مطلب می‌خواهیم درباره اجاره آپارتمان در تهران و در این منطقه صحبت کنیم.

اجاره آپارتمان پاسداران

پاسداران یکی از محله‌های شناخته شده و بزرگ تهران در شمال شرق تهران است که پیشتر نام سلطنت آباد روی آن بود. این خیابان نزدیک به بزرگراه همت، خیابان شریعتی و قلهک نزدیک است.

برای اجاره آپارتمان ولنجک بد نیست بدانید این محله بالا شهر دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه مترو نوبنیاد دارد و به راحتی با تاکسی و اتوبوس BRT به این محله تردد کنید. پاسداران محله‌ای است که امکانات رفاهی و تجاری در آن بسیار خوب است و از این بابت مشکلی نیست.

برای اجاره آپارتمان پاسداران باید بدانید که این محله قیمت پایینی ندارد و برای رهن کامل باید از 400 میلیون تومان به بالا فکر کنید و برای رهن و اجاره نیز بسته به میزان ودیعه شما متغیر است. حتی آپارتمان‌هایی وجود دارد که که باید 300 میلیون تومان پول پیش و 5 میلیون تومان ماهیانه اجاره بدهید.

خرید خانه و آپارتمان: www.sheypoor.com

اجاره آپارتمان تهرانپارس

اگر دنبال این هستید که در شرق تهران آپارتمان اجاره کنید، تهرانپارس یکی از بهترین محله‌های این منطقه است. این محله آب و هوای خوبی داشته و از نظر مراکز اداری و تجاری موقعیت پرطرفداری دارد. این محله دسترسی خوبی به مترو، تاکسی و اتوبوس BRT دارد.

اگر می‌خواهید درباره قیمت اجاره آپارتمان تهرانپارس بدانید، این منطقه هم مانند دیگر محلات تهران تنوع قیمتی زیادی دارد که بیشتر به سال ساخت، ویژگی‌های ملک و متراژ آن بستگی دارد. برای رهن خانه باید 100 تا بیش از 200 میلیون تومان و برای اجاره بها نیز از 1.5 میلیون تومان تا بیش از 3 میلیون تومان را در نظر بگیرید.

اجاره آپارتمان نارمک

نارمک هم جزو مناطب شناخته شده تهران است که طرفداران زیادی دارد و قیمت کالاهای این محله از تمام ایران ارزان‌تر است! یکی از ویژگی‌های مهم نارمک خوش‌مسیر بودن و دسترسی بسیار خوب آن است. این محله قدیمی نزدیک بزرگراه رسالت است.

اگر قصد اجاره آپارتمان نارمک دارید باید بدانید 5 ایستگاه مترو در این منطقه وجود دارد که شامل متروی فدک، جانبازان، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری را شامل می‌شود. ضمن اینکه این منطقه دسترسی خوبی به تاکسی و اتوبوس واحد نیز دارد.

برای اجاره آپارتمان نارمک مواردی داریم که 100 میلیون رهن و 3 میلیون تومان اجاره می‌خواهند. البته با 20 میلیون تومان و ماهی 2 میلیون تومان اجاره هم می‌توانید یک آپارتمان 70 متری پیدا کنید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها