بازیگر رکورددار گینس به شبکه نمایش می‌آید

«حیثیت» آقای جکمن

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران، سراغ هیو جکمن هنرپیشه استرالیایی رفته است. این بازیگر در دوران کودکی علاقه خود را به بازیگری نشان داد و با تشکیل گروه‌های کوچک تئاتری در مدارس و حضور در نقش اصلی این نمایش‌ها ثابت کرد می‌تواند علاقه‌اش را دنبال کند. او پس از حضور در چندین نقش کوچک در مجموعه‌های تلویزیونی، توانست نقش اصلی فیلم «مردان ایکس» را ایفا کند؛ با همین نقش به ستاره بدل شد و همواره با آثارش تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت. جام‌جم پیشنهاد می‌کند در بخش مرور صحنه‌گران این هفته شبکه نمایش، فیلم‌های ادی عقاب آسمان‌ها، نبرد پولادین، حیثیت، زندانیان، استرالیا، کیت و لئوپولد و اره‌ماهی با بازی این بازیگر به ترتیب از امشب تا جمعه ۱۷ آبان، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند و بازپخش آنها ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد است را ببینید.
کد خبر: ۱۲۳۵۴۳۶

پرواز «ادی عقاب آسمان‌ها»
فیلم ادی عقاب آسمان‌ها امشب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود و تکرار آن فردا ساعت 3 بامداد و 8 صبح روی‌ آنتن می‌رود. این فیلم ورزشی - کمدی، یک اثر آمریکایی- بریتانیایی به کارگردانی دکستر فلچر است.
قصه: این فیلم ماجرای تلاش مایکل ادواردز، اسکی باز سرشناس بریتانیایی است که با نمایش مثال‌زدنی خود در المپیک زمستانی ۱۹۸۸ توجه مردم جهان را به ورزش اسکی جلب کرد.
بازیگران: تارون اگرتون، هیو جکمن، کریستوفر واکن.
سال ساخت: 2016
«نبرد پولادین» ربات‌ها
فیلم تخیلی - اکشن نبرد پولادین به کارگردانی شاون لوی فردا ساعت 21 پخش می‌شود.
قصه: چارلی یک بوکسور قدیمی و با تجربه است که به ربات‌های خود آموزش بوکس می‌دهد و آنها را به رینگ مسابقات می‌فرستد...
بازیگران: هیو جکمن، اوانجلین لیلی، داکوتا گویو، آنتونی مکی.
سال ساخت: 2011
بازی با «حیثیت»
فیلم حیثیت (پرستیژ) به کارگردانی کریستوفر نولان دوشنبه 13 آبان ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با اقتباس از رمان کریستوفر پرایست به همین نام، نگاشته‌ شده است.
قصه: آلفرد بوردن شعبده‌بازی است که به جرم قتل رابرت انجییر محکوم می‌شود. او تصمیم می‌گیرد در زندان به خواندن خاطرات انجییر بپردازد. فیلم به گذشته برمی‌گردد و...
بازیگران: هیو جکمن، کریستین بیل، مایکل کین، اسکارلت جوهانسون و....
سال ساخت: 2006
به دنبال «زندانیان»
فیلم آمریکایی زندانیان در گونه جنایی به کارگردانی دنیس ویلنیو سه‌شنبه 14 آبان ساعت 21 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
قصه: کلر دوور نجاری بسیار مذهبی است. او در مراسم روز شکرگزاری به همراه خانواده‌اش به خانه همسایه خود می‌رود اما دختران کلر و صاحبخانه ناپدید می‌شوند.
بازیگران: هیو جکمن، جیک جیلنهال، ماریا بلو، ترنس هاوارد، ملیسا لئو و...
سال ساخت: 2013
سفر به «استرالیا»
فیلم استرالیا به‌کارگردانی باز لورمن چهارشنبه 15 آبان ساعت 21 پخش می‌شود.
قصه: یک زن انگلیسی در حاشیه جنگ جهانی دوم، مزرعه بزرگی را در دورافتاده‌ترین قاره جهان به ارث می‌برد. او به این قاره سفر می‌کند و در آنجا با طبیعت وحشی و انسان‌های خشن مواجه می‌شود اما ...
بازیگران: نیکول کیدمن، هیو جکمن، دیوید ونهام، دیوید گولپلیل و...
سال ساخت: 2008
عاشقانه‌های «کیت و لئوپولد»
فیلم کیت و لئوپولد یک کمدی - رمانتیک فانتزی به کارگردانی جیمز منگولد است که پنجشنبه 16 آبان ساعت 21 پخش می‌شود. جکمن برای ایفای این نقش نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد.
قصه: دغدغه موفقیت چنان ذهن «کیت مکی» را مشغول کرده که دیگر فرصتی برای عشق و عاطفه برایش نمانده است. محبوب سابق او که دانشمندی نابغه است، پنجره‌ای رو به زمان باز می‌کند و در نتیجه «لیوپولد» اشراف‌زاده بریتانیایی، به حال سفر می‌کند...
بازیگران: مگ رایان، هیو جکمن، لیو شریبر و...
سال ساخت: 2001
استخدام «اره‌ماهی»
فیلم اره‌ماهی یک اکشن جنایی مهیج آمریکایی به کارگردانی دامینیک سینا و نویسندگی اسکیپ وودز است که جمعه 17 آبان ساعت 21 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
قصه: استنلی جابسون، یک هکر حرفه‌ای است که به دلیل مهارت فوق‌العاده‌اش در این کار، برای استخدام در یک عملیات سرقت از بانک انتخاب می‌شود.
بازیگران: جان تراولتا، هیو جکمن، هلی بری و...
سال ساخت: 2001

نوشین مجلسی
رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها