کد خبر: ۱۲۳۴۵۸۳

# حقوق_بازنشسته
ثانی از اصفهان:
با وجود وعده‌های مکرر دولت راجع به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، ولی این امر به‌وقوع نپیوست. چرا؟

# مشهد_زیرساخت
گروسی از تهران:
مشهد مقدس با وجود توریستی بودن، شبکه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای مناسبی ندارد، نبود آزادراه مناسب و ایمن و بلاتکلیف بودن قطار برقی از معضلات اصلی سفر به این شهر مقدس است.

# مسکن_گران
خماند از تهران:
قیمت هر متر خانه در شهر تهران بیش از 200درصد گران شد و اخیرا کاهش ناچیزی در حد 2درصد داشته است که مسؤولان با افتخار از کنترل بازار خبر می‌دهند، این درحالی است که به علت کاهش تقاضا، قیمت‌ها مقداری کاهش
داشته است.

# نان_گران
نوذری از تهران:
برخلاف گران شدن نان بعضی نانوایان از قانون پیروی نمی‌کنند و علاوه بر گران فروشی به کیفیت نیز اهمیت نمی‌دهند. امیدوارم نــــظارت بیشـــــــــتری بــــــر نانــــــواها
صورت گیرد.

# کتاب_آزاد
میران از تهران:
قیمت کتب درسی در بازار آزاد چند برابر نرخ دولتی به فروش می‌رسد و این موضوع به دور از
عدالت است.

# دولت_یارانه
نامدار از تهران:
امیدوارم دولت محترم با دقت و عدالت یارانه افراد را حذف کند، چراکه بعضی از شهروندان به همین مقدار یارانه نیز محتاج هستند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 20 مهر 1398 با عنوان «مترو-توقف» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: در تاریخ 17 مهر ماه سال جاری به دلیل مشکل فنی یکی از قطارها که از ایستگاه متروی شهید کلاهدوز به سمت ارم سبز در حرکت بود، تاخیر در اعزام و دریافت قطارهای خط چهار در بازه زمانی 6 و 30 دقیقه الی 10 صبح، منجر به توقف 10 ثانیه‌ای تا 2 دقیقه‌ای قطارهای خط یاد شده گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها