فروش گوشی تلفن همراه زن جوان جنایتی را رقم زد

عاقبت تلخ عشق ممنوعه

دوست مقتول مدعی است که متهمان قصد سرقت داشته و به همین خاطر با چاقو به آنها حمله ور شدند. اما متهمان آن را رد می‌کنند و می‌گویند قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده و آنها قصد سرقت نداشته‌اند. در این پرونده، چاقو، خشم و یک زن، سه ضلع جنایتی گردید که باعث قتل مردی شد و پسر جوانی را در یک قدمی مرگ قرار داد. در «پشت صحنه یک جنایت» این هفته به واکاوی این پرونده پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۳۱

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این پرونده گفت: اواسط خرداد امسال مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های کرج به پلیس گزارش شد. همکارانم در اداره ویژه قتل راهی بیمارستان شدند و تحقیقات را آغاز کردند. براساس بررسی‌های اولیه، مشخص شد مقتول که 13 خرداد در جریان درگیری چند جوان در خیابان چالوس مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده بود چند ضربه چاقو به سر وی برخورد کرده و پسر جوان را به کما برده است.
سرهنگ محمد نادربیگی ادامه داد: در ادامه بررسی کارآگاهان مشخص شد، در این درگیری دوست مقتول هم از ناحیه پهلو هدف چاقو قرار گرفته بود که به تحقیق از او پرداختند. پسر جوان مدعی شد ظهر روز حادثه دو پسر جوان همراه زنی به خانه ام آمدند و مدعی شدند قصد فروش یک دستگاه گوشی را دارند. آنها سپس با ما درگیر شدند و با سرقت از خانه ام فرار کردند.
ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری، تصویر دو پسر جوان را به دست آوردند و با توجه به سابقه دار بودن آنها، خیلی زود هویتشان را فاش کردند. دو پسر جوان در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند و در بازجویی‌ها ادعای دیگری را مطرح کرده و مدعی شدند روزحادثه همراه دختر جوانی به خانه دوست مقتول رفته تا گوشی تلفن همراهی را بفروشیم اما آنها پیشنهاد بی شرمانه‌ای را دادند که باعث درگیری شد و انگیزه‌شان از قتل سرقت نبوده است. البته تحقیقات درباره این ادعا ادامه دارد و متهمان با بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی البرز تاکید کرد: در این پرونده ناتوانی در کنترل خشم و همراه داشتن چاقو باعث ارتکاب قتل شده بود. متهمان در این درگیری وقتی خود را ناتوان در مقابله با مقتول و دوستش دیدند از چاقو استفاده کرده و همراه داشتن چاقو از سوی آنها یکی از دلایل وقوع قتل است.

محمد غمخوار

گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها