این روزها کمتر کسی را می بینیم که در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشد و حداقل از یک پیام رسان استفاده نکند.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۲۵
شبکه های اجتماعی – محل مناسب برای ظهور کسب و کارهای نوپا

پیام رسان های زیادی تا به امروز چه داخلی و چه خارجی در ایران مورد استفاده قرار گرفته اند. با حضور میلیونی مردم در این پلتفرم ها در نتیجه فضای بسیار مناسب و مفیدی برای کسب و کارهای نوپا ایجاد گردید تا اگر بودجه و ارتباطات کافی برای تبلیغات گسترده در سطح صدا و سیما را اگر ندارند حالا به شیوه مدرن تری تولیدات و محصولاتشان را مورد سمع و نظر عموم قرار دهند. امّا در این بازار آشفته و سردرگم برای کاربران اندرویدی از یک سو تحریم بودن کاربران ایرانی از مارکت اندرویدی گوگل پلی و از سوی دیگر آزاد بودن سورس برخی از این اپلیکیشن ها سبب شده تا نسخه های جعلی و غیرامن از این اپلیکیشنها به شکل های مختلف و از سر ناآگاهی در میان مردم دست به دست شود.

توصیه اکید ما این است که برای دانلود بازی و برنامه های دیگر برنامه های اندروید حتی الامکان به سایت اصلی برنامه های اندروید یعنی گوگل پلی مراجعه شود.

اینستاگرام – داغترین پلتفرم فضای مجازی و حضور کسب و کارها در آن

اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس است که بیش از 1 میلیارد کاربر از سراسر دنیا دارد. این اپلیکیشن که در ابتدا امکاناتی محدودی داشت حالا از بخش ها مختلف و امکانات مختلفی تشکیل شده است.

بخش بسیار پرطرفدار اینستاگرام که مورد توجه و استفاده زیاد کاربران آن قرار می گیرد قسمت استوری می باشد.

استوری ها همان پست های معمولی هستند با این تفاوت که این پست ها زماندار بوده و پس از گذشت 24 ساعت به صورت اتوماتیک حذف خواهند شد.

در آپدیت های اخیر اینستاگرام امکانات زیادی از جمله امکان گرفتن فیدبک برای پست های استوری اضافه شده است. علاوه بر عکس و کلیپ های 15 ثانیه ای، همچنین امکان گذاشتن متن به صورت استوری نیز امکانپذیر است.

با دانلود اینستاگرام می توانید از تمام امکانات جدیدی که به آن اضافه شده است نیز بهره مند شوید. بسیاری از صفحات اینستاگرام پرطرفدار که فالوئرهای بالا دارند دیگر تنها یک صفحه ساده نبوده و محل مناسبی برای تبلیغات می باشند و درآمد خوبی از این راه کسب میکنند.

واتساپ – تماس صوتی رایگان و با کیفیت

اگرچه واتساپ در ایران پیام رسان اول نمی باشد امّا بسیاری از کاربران فضای مجازی با این اپلیکیشن آشنایی دارند و بسیاری از آن بخاطر تماس های صوتی با کیفیت و رایگان که ارائه می دهد بهره می برند.

شاید برایتان جالب باشد که واتساپ بیش از 1 میلیارد بار از گوگل پلی دانلود شده است و جزو پیام رسان معدودیست که صدها میلیون کاربر فعال دارد. محبوبیت جهانی واتساپ بسیار بیشتر از تلگرام است.

در واتساپ هم همانند اینستاگرام بخشی با عنوان استاتوس وجود دارد که می توان پست های زمان دار 24 ساعته در آن منتشر نمود.

لازم به ذکر است که واتساپ پیش از آنکه اینستاگرام قابلیت استوری داشته باشه این قابلیت را در خود داشت. امّا مهم ترین علت نصب و استفاده کاربران ایرانی واتساپ فیلتر نبودن آن و امکانات عالی برای ارسال پیام و از طرف دیگر تماس صوتی رایگان و با کیفیت از طریق واتساپ است.

برای دانلود واتساپ می توانید از سایت فونروید جدیدترین نسخه آن را دریافت نمایید.

همانطور که برای دانلود تلگرام هم نسخه های غیر رسمی همچون موبوگرام و هاتگرام وجود دارند برای واتساپ نیز نسخه های غیر رسمی که قابلیت های اضافی داشته و این امکان را فراهم میکنند تا چند اکانت واتساپ همزمان فعال داشته باشید.

از نسخه های غیر رسمی واتساپ همچون واتساپ پلاس و واتساپ جی بی جزو محبوبترین ها بوده و دارای امکانات و قابلیت های بیشتری علاوه تمام امکانات واتساپ اصلی می باشند و بدون مشکل امکان نصب و استفاده در کنار واتساپ اصلی را دارا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها