کارلوس کی‌روش بعد از شکست 3 بر صفر در بازی تدارکاتی مقابل الجزایر، از مردم کلمبیا عذرخواهی کرد. این عذرخواهی بعد از تکذیب ادعای او درباره خامس رودریگز توسط رامن خسوران فرانکو، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا صورت گرفت. وقتی رئیس فدراسیون گفت حذف اسم خامس با هماهنگی کامل سرمربی و کاپیتان تیم صورت گرفته و هر ادعایی غیر از این، «دروغ» است.
کد خبر: ۱۲۳۴۱۰۸

سرمربی تیم ملی کلمبیا حالا دیگر متوجه شده که کلمبیا،‌ ایران نیست. او در ایران هر چه فریاد می‌زد، همه پنهان می‌شدند تا مبادا ترکش عصبانیت غیرقابل مهار کی‌روش، به آنها برخورد کند. رئیس فدراسیون و دبیرش که حالا استعفا کرده و در همه نقاط فدراسیون دیده می‌شود، آن روزها حتی یک بار هم در برابر کی‌روش نایستادند و سرمربی سابق تیم ملی ایران حتی در قرعه‌کشی جام جهانی 2018 در مسکو با آنها قهر بود تا قهر او به چشم رسانه‌ها بیاید. او حتی بعد از بازگشت از قرعه‌کشی در اولین جلسه خصوصی و طولانی‌مدتش با رئیس فدراسیون بارها بر سر رئیس فریاد کشید و حتی یک پاسخ جدی از رئیس دریافت نکرد. او هر چه تاخت، به مانعی برخورد نکرد و نتیجه این مدیریت غلط، رفتارهای هنجارشکنانه سرمربی تیم ملی بود و ما گمان می‌کردیم، او مقصر است....
اما کلمبیا دیگر ایران نیست. رئیس فدراسیونی دارد که کی‌روش را سر جایش می‌نشاند تا اشتباه اول و کوچک‌تر سرمربی به اشتباه دوم و بزرگ‌ترش تبدیل نشود. فدراسیون فوتبال اگر روز اول در برابر اولین رفتار نادرست کی‌روش می‌ایستاد، کار به مقابله مستقیم او با تمام فوتبال ایران کشیده نمی‌شد که در جام ملت‌ها، بخش قابل توجهی از هواداران فوتبال، آرزوی شکست تیم ملی را داشته باشند. کی‌روش مقصر بود؛ اما مقصر اصلی، مدیریتی است که اجازه اشتباه به کی‌روش داد.

علی جوادی

دبیر ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها