... و صدایی نیست!

... و صدایی نیست جز صدای زدن انگشت روی کلیدهای صفحه کلید و زوزه دستگاه تهویه هوا و تک و توک بوق‌هایی که هر از چندی از خیابان میرداماد خودشان را می‌رسانند داخل تحریریه، خلاصه که وضعیت تحریریه در روز گذشته این چنین بود.
کد خبر: ۱۲۳۴۰۰۴

البته اگر از حق نگذریم این سکوت تام که خیمه زده بود، بعد از آن حاصل شد که بعضی از کربلایی‌های روزنامه قدم به تحریریه گذاشتند. نمونه‌اش همین جناب عرفاتی، مدیرمسؤول محترم روزنامه که از فرودگاه خودشان را به روزنامه رسانده و حتی نگذاشته بودند عرق پایشان خشک شود. ان‌شاا... باقی کربلایی‌ها هم امروز پا به تحریریه خواهند گذاشت.
و اما بعد... اول از همه برویم سراغ صفحه 10. اجمالا این را بگوییم که احتمالا در جریان قضایا و حواشی اخیری هستید که حول متین خانم ستوده پیش آمده. واقعیتش را بخواهید ما نخواستیم دوباره ماجرا را برای شما از اول مرور کنیم. بچه‌های فرهنگی رفته‌اند سراغ تحلیل این ماجرا که اصولا در چنین ماجراهایی چه باید کرد و نمونه‌های خارجی چه می‌کنند و از این حرف‌ها! هرچند بررسی بیشتر و دقیق‌تر این موضوع در چنین مقالی نخواهد گنجید و بحث‌های بیشتری می‎طلبد. با این حال سعی کرده‌ایم به قدر وسع درباره‌اش صحبت کنیم. ورق بزنید و بروید صفحه بعد!
کیکاووس‌خان زیاری را هم که همیشه با صفحه جذاب سینمای جهان می‌شناسید. استاد کیکاووس امروز هم مهمان صفحات فرهنگی شده و گزارشی به رشته تحریر در آورده درباره کم اعتنایی هنرمندان مسلمان به تاریخ صدر اسلام. این کم اعتنایی وقتی جدی‌تر خواهد شد که در نظر داشته باشیم وقایع مرتبط به تاریخ مسیحیت همیشه یکی از سوژه‌های جذاب سینماگران غربی بوده است. استاد در این بررسی البته نیم نگاهی هم داشته به مصطفی عقاد بزرگ که همه او را با اثر ماندگارش «محمد رسول‌ا...(ص)» می‌شناسند. اگر طالب این هستید که بدانید جناب زیادی سراغ چه مسائلی رفته از همینجا ورق بزنید و بروید صفحه 12.
محمدصادق علیزاده، دیگر عضو گروه صفحات فرهنگی در همین صفحه و کنار همین ستون رفته سراغ بعضی از شخصیت‌های روز عاشورا که حرف زدن راجع به آنها دل آدم را می‌لرزاند. لرزاندن از این جهت که نکند سرنوشت ما و شما هم شبیه بعضی از آدم‌هایی شود که در این گزارش و امثال آن تقبیح شده‌اند. چشم‌رنجه کنید و از همین ستون بپرید به باکس کناری تا دقیقا متوجه شوید داریم راجع به چه چیزی حرف می‌‍‌زنیم.
در نهایت هم علی‌ رستگار رفته سراغ یک مستندساز که در ایام پیاده‌روی اربعین، مستندی ساخته درباره یک موکب که خادمانش همه از بچه‌های جبهه و جنگ هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها