سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان مبنی بر اینکه به اروپایی ها نمی شود اعتماد کرد یکی از مهمترین محورهایی است که امروز روزنامه ها به آن پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۰۴
فرمان هفت ماده ای برای پیشرفت / مردم را ناامید نکنید (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگاه مجلس خبرگان رهبری را بررسی و تحلیل می کند تیتر یک خود، اختصاص داد.

ژاک شیراک رئیس جمهور اسبق فرانسه در 86 سالگی درگذشت، روزنامه ایران با عنوان صندلی خالی یک لیبرال قدیمی مرگ او را به اطلاع خوانندگانش رسانده است و گزارشی با همین مضمون در روزنامه سازندگی منتشر شده است.

تهدید کیهان به خروج از برجام از تیتر های امروز روزنامه کیهان است که به نقد گزارش گاردین در این باره اختصاص دارد.

روزنامه آفتاب یزد پرونده بازاریابی های تقلبی بیمه تکمیلی را باز کرده و خواستار بر خورد با این نوع کلاهبرداری ها شده است.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در حال برگزاری است و روزنامه اعتماد در شماره امروز پرونده ای به این موضوع اختصاص داده است.

پس از ماجراها درباره حذف اسامی شهدا از برخی معابر شهری، روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران عکس یک خود را به هفته دفاع مقدس و عکس مدافعان خرمشهر اختصاص داده است.

تاکید رهبر انقلاب مبنی بر بی اعتمادی به اروپایی ها محور سرمقاله امروز روزنامه رسالت است.

روزنامه شرق همزمان با هفته دفاع مقدس یک ابهام تاریخی درباره جنگ تحمیلی را واکاوی کرده که بالاخره محسن رضایی و علی شمخانی دو فرمانده اسبق جنگ کدام یک با ادامه جنگ مخالف بوده اند؟

روزنامه های صبح نو و قدس به انتشار عکسی پر سر و صدا از حضور سید حسن نصرالله در کنار سردار قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب پرداخته و واکنش رسانه های صهیونیستی را مورد بررسی قرار داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها