کد خبر: ۱۲۲۸۸۱۶

# قدردانی _ بوستان
شکری از تهران:
از رهبر معظم انقلاب بابت اهدای بخش‌هایی از اراضی عباس‌آباد برای ساخت چند بوستان کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم هر چه زودتر این بوستان‌ها افتتاح شود.

# میراث _ فرهنگی
عزتی از شیراز:
وزارت جدید میــراث فــرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در کشور با توجه به ظرفیت داخلی می‌تواند چند برابر صنعت نفت ایران درآمد داشته باشد و امیدوارم موانع رشد این وزارتخانه برداشته شود.

# حقوق_ مستمری
صادقی از تهران:
همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی چه زمانی صورت می‌گیرد؟ وعده و وعید به اندازه کافی داده شده است، لطفا عمل
کنید.

# آب‌_ شیرین_ ‌کن
شهروندی از خوزستان:
هزینه مصرف انرژی در هوای بسیار گرم شهرهای جنوبی سرسام‌آور است، حتی شهروندان این مناطق آب شور آشامیدنی را با دستگاه‌هایی که برق زیادی مصرف می‌کنند از جیب خود شیرین می‌کنند. چرا باید این کم لطفی در حق این شهروندان شود؟

# دوربرگردان‌_ ترافیک
جاوید از تهران:
از مسؤولان وزارت راه و شهرسازی و شهرداری درخواست می‌شود در دوربرگردان‌های غیرکارشناسی که باعث ترافیک و تصادف می‌شود بازنگری داشته باشد.

# اتو گالری _ ‌کلاهبردار
رونقی از تهران:
اتوگالری‌های بدون مجوز که در شهر تهران اقدام به پیش فروش خودروهای لوکس خارجی می‌کنند افزایش یافته و متاسفانه بسیاری از این مراکز کلاهبردار هستند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 5 شهریور 1398 با عنوان «توقف خودروها جنب دکه مطبوعاتی در بلوار تختی» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 14 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طی مکاتبه با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم شهر تهران، موضوع منعکس تا نسبت به اخذ حکم قضایی (جمع‌آوری) اقدام شود که پس از سیر مراحل اداری نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها