پایان نامه

درگیری آقایان در لیگ فوتسال بانوان: هفته گذشته و در جریان برگزاری دور چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان، یک اتفاق عجیب و غریب رخ داد و هواداران مرد دو تیم شهروند ساری و دریژنو فرخ شهر با یکدیگر درگیر شدند. آن طور که سرپرست تیم دریژنو گفته است، آنها در ساری مهمان بودند و اولین جایی هم بوده که ورود مردان برای تماشای بازی گویا آزاد بوده است!
کد خبر: ۱۲۲۸۴۷۵

آقایان هوادار ساری پشت دروازه به یک بازیکن تیم فحاشی‌می‌کنند و همین موضوع آغاز درگیری می‌شود. فدراسیون فوتبال هم بعد از این ماجرا اطلاعیه ای داده و گفته است تاکنون هیچ کدام از بازی های بانوان با حضور آقایان غیرمسؤول انجام نشده است و برای پیگیری بیشتر کل کارت های صادر شده برای تمام عوامل در فوتسال بانوان ابطال شده تا مجدد بررسی‌ها صورت گیرد.

زنی از تبار الوند: نام مرحوم مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) با فعالیت های انقلابی و مبارزاتی در دوران طاغوت گره خورده است؛ بانویی که شدیدترین شکنجه ها را در زندان ساواک متحمل شد و در بسیاری از راهپیمایی ها و رویدادهای انقلابی نقش محوری داشت. پس از پیروزی انقلاب هم نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و فعالیت های سیاسی جدی را بر‌عهده گرفت. اما چه شد که این هفته در چاردیواری یادی از این بانوی ارجمند کردیم؟ داستان از این قرار است که زندگینامه و خاطرات این بانوی انقلابی به همت خانم مونا اسکندری به صورت یک کتاب صوتی و با نام «زنی از تبار الوند» به‌زودی آماده و منتشر خواهد شد.

ممنوعیت فروش اینترنتی دارو: فروش انواع داروهای مجاز و غیرمجاز در فضای مجازی آنقدر رواج پیدا کرده و در کنار آن کلاهبرداری از مردم و صدمه زدن به سلامت شان را هم در پی داشته است که بالاخره رئیس پلیس فتای تهران بزرگ را وادار به واکنش کرد. سرهنگ کاظمی گفته است: فروش دارو از بستر اینترنت کاملا غیر‌قانونی است، ما علاوه بر رصد و پایش مداوم این حوزه در طول سال، طرح های ویژه ای هم اجرا می‌کنیم و از طریق اجرای طرح های منسجم کشوری با فروش دارو از بستر فضای مجازی برخورد می‌کنیم. او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده صفحات و سایت های اینچنینی به سایت پلیس فتا به آدرس syberpolic.ir یا شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها