فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه فراتر از خط‌کشی قومی و مذهبی عمل کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۲۱
امروز در نبرد اقتصادی با دشمن امت واحده هستیم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرلشکر حسین سلامی صبح پنج‌شنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های طرح جهاد همبستگی ملی اظهار کرد: امروز شاهد به ثمر نشستن شکوفه‌های امید در جامعه هستیم و این افتتاح نمادی درخشان از عزم و همت و اراده و نیت خالص و نشاندن لبخند بر لبان مردم کم برخوردار هستیم.

وی افزود: واقعیت‌های تلخ سیل با مجاهدت تمام مردم ایران و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در ابتدا ظاهری مصیبت‌بار داشت که با عزم و اراده و ایمان به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ملت ایران نشان دادن بزرگ‌تر از تحریم‌ها و دشمنان هستند.

اراده ملت ایران بزرگ‌تر از اراده دشمنان و سیل است

وی با بیان این‌که اراده ملت ایران بزرگ‌تر از اراده دشمنان و سیل است، تصریح کرد: مردم ایران آموختند باید در جنگ به زیباترین صورت زندگی کنند.

سرلشکر سلامی با بیان این‌که ما امروز در نبرد اقتصادی با دشمن امت واحده هستیم، گفت: قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده و ما برادران یکدیگر هستیم.

وی از سیل به‌عنوان نشانه زیبای تجسم دل‌انگیز از وحدت، همدلی و برادری نام برد و بیان کرد: ما بر اساس خدا، کتاب، پیامبر و سنت واحد «ید واحده» هستیم و عمل می‌کنیم.

سلامی با تأکید بر اینکه سپاه فراتر از خط‌کشی قومی و مذهبی عمل کرده و از مردم است، گفت: برادران سپاه فرزندان این مردم هستند و پاسداران قلعه مستحکم حفاظت از ملت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: سپاه از دل مردم جوشیده و بدون منت آنچه در اختیار سپاه است در خدمت مردم قرار دارد.

فشار دشمنان باعث قوی‌تر شدن روحیه و انگیزه ملت شده است

وی افزود: امروز نه‌تنها سپاه از مردم حفاظت می‌کند بلکه مردم از سپاه در برابر دشمنان حفاظت می‌کنند و مردم هم حافظ سپاه هستند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: هرچه به مردم خدمت کنیم در مقابلشان مردم اندک است و همه تلاش ما زدودن غبار فقر و محرومیت از مردم است

وی اضافه کرد: امروز تجدیدعهد می‌کنیم تا ان‌شاءالله صادقانه و خالصانه بکوشیم و تعهد می‌دهیم با همه امکان و توان در کنار مردمان هستیم و نمی‌گذاریم ذره‌ای مردم در سختی قرار گیرند.

وی بیان کرد: در روزهای سیل از مردم صبر، نجابت، شکیبایی و تحمل دیدیم و در آن روزهای سخت آن‌ها به ما آرامش می‌دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر کنیم و تا رفع کامل مشکلات از پا نمی‌نشینیم.این راه را ادامه می‌دهیم و این کشور در این شرایط به‌خوبی در حال ساخته‌شدن و پیشرفت است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: فشار دشمنان باعث قوی‌تر شدن روحیه و انگیزه ملت ایران، پیشرفته‌تر شدن کشور، مستقل شدن و خودکفایی ما شده و ملتی هستیم که در هیچ شرایطی به اراده دشمنان اجازه ظهور و بروز نمی‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها