کد خبر: ۱۲۲۷۴۳۶

# معافیت-پزشکی
شیرزادیان از قم:
به خاطر سوختگی، معافیت پزشکی گرفتم، ولی هیچ سازمانی به بنده کار نمی‌دهد و بیکار هستم. چرا افرادی که معافیت پزشکی دارند به چشم دیگر دیده می‌شوند؟ این افراد در جامعه با مشکلات زیادی
دست وپنجه نرم می‌کنند.

# مجری-مهاجرت
احمدی از تهران:
مهاجرت مجریان درجه یک تلویزیون به شبکه‌های بیگانه اصلا خوشایند و برازنده صداوسیما نیست و امیدوارم صداوسیما در حفظ این مجریان تلاش بیشتری کند.

# محرم-محیط‌زیست
قرایی از تهران:
متاسفانه بعضی از شهروندان ظروف غذاهای نذری ماه محرم را بدون هیچ‌گونه احساس مسؤولیت نسبت به شهر خود، در خیابان رها کرده و چهره شهر را مخدوش می‌کنند.

# پادگان-بوستان
فتوحی از تهران:
با توجه به تغییر کاربری برخی پادگان‌های نیروهای مسلح به بوستان، امیدوارم مسؤولان محترم نگاه ویژه‌ای به مناطق 14 و 15 تهران که تعداد پادگان‌های بی‌شماری دارد داشته باشند.

# هراز-بهسازی
علیزاده از آمل:
چه زمانی جاده هراز دوبانده می‌شود؟ سال‌هاست مسؤولان وزارت راه قول اتمام پروژه را دادند، ولی پیشرفت فیزیکی کمی دیده می‌شود و با توجه به تردد زیاد خودروها در این جاده، ترافیک دائمی در آخر هفته‌ها و تعطیلات، مهمان همیشگی این جاده است.

# مسکن-گران
سلیمی از تهران:
ادعای کاهش قیمت و اجاره مسکن از سوی بعضی از مسؤولان و صنف املاک کذب محض است و نه‌تنها کاهشی دیده نمی‌شود، بلکه در بعضی از نقاط شهر تهران افزایش قیمت ادامه دارد.

# فرهنگی-حق‌الزحمه
یک فرهنگی از مسجدسلیمان:
چه زمانی وزارت آموزش وپرورش حق‌الزحمه امتحانات خرداد، شهریور و دی سال‌های 91 و92 و همچنین اضافه‌کار آن سال‌ها را پرداخت می‌کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها