هاشم بیک‌زاده: به نظر من امسال خیلی لیگ سختی در انتظار تیم‌هاست. تقویم خیلی فشرده است. به نظرم تراکتور، سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس‌های اصلی هستند.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۶۵

محسن بنگر: پرسپولیس رقیبی ندارد. من شنیدم که می‌گویند سپاهان خیلی قدرتمند شده است. ولی به نظر من این‌طور نیست. اتفاقا پرسپولیس قوی‌تر شده است. امیدوارم این بازیکن برزیلی هم که گرفته‌اند خوب باشد.
حنیف عمران‌زاده: استقلال در این چند سال تغییرات زیادی داشته است. به همین دلیل به نظرم استقلال نیاز به زمان دارد. هوادار هم باید به تیم و استراماچونی فرصت بدهد. کار استقلال سخت است ولی اگر قهرمان شود چه بهتر.
اسماعیل حلالی: با این‌که معتقدم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و می‌تواند برای چهارمین سال متوالی به قهرمانی برسد ولی باید مراقب رقبا باشد.کادر فنی نباید اجازه دهد انگیزه بازیکنان فروکش کند.
فریدون زندی:به نظر من امسال لیگ برتر جذاب می‌شود. استراماچونی و کالدرون می‌خواهند خودشان را در فوتبال ایران ثابت کنند. سپاهان هم بازیکنان خوبی جذب کرده است. تراکتور هم تیم قدرتمندی دارد. با همه اینها دعا می‌کنم استقلال قهرمان لیگ برتر شود.
هادی عقیلی: این لیگ از آن لیگ‌هایی است که رقابت نزدیک است. اصلا نمی‌شود قهرمان آن را پیش‌بینی کرد. به نظرم اکثر تیم‌ها از جمله تراکتور، سپاهان و پرسپولیس خوب هستند. کیفیت لیگ امسال بالاتر از سال‌های قبل است.
مهدی طارمی: امسال به لیگ برتر برنگشتم اما لیگ جذابی خواهد بود. امسال هم پرسپولیس قهرمان است. یعنی ما قهرمانیم. تیم خوبی داریم. بچه‌ها واقعا انگیزه دارند تا دوباره جام را مال خودشان کنند.
مجتبی جباری: پیش‌بینی لیگ برتر واقعا سخت است. خوبی فوتبال به این است که هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها قطعا قدرت خود را نسبت به فصل قبل تقویت کرده‌اند. با شروع لیگ بهتر می‌توان اظهار نظر کرد.
فرزاد مجیدی: هیچ یک از مربیان قول قهرمانی نداده‌اند. این یعنی خود آنها هم می‌دانند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. منتها به نظرم رقابت بین چهار تیم سپاهان، تراکتور، استقلال و سپاهان خواهد بود.
امیرعابدزاده: من درگیر تمرینات و بازی‌های ماریتیمو هستم و زیاد از تیم‌های لیگ برتری خبر ندارم ولی دوست دارم پرسپولیس دوباره قهرمان شود. این تیم امسال مهره‌هایش را حفظ کرده. فقط کادر فنی عوض شده است.
علی‌فتح‌ا...زاده:استقلال که امسال کلی مشکل داشته و دوباره با حاشیه دارد وارد لیگ برتر می‌شود. در باشگاه باید مدیریت بهتری صورت بگیرد. پرسپولیس هم مشکلاتی دارد ولی به‌مراتب بهتر عمل کرده چون مهره‌هایش را نگه داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها