یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌های پراکنده در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۱۸۵
تداوم بارش‌های پراکنده در جنوب کشور

به گزارش جام جم آنلاین، فریبا گودرزی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: امشب جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، جنوب شرق استان بوشهر و برخی نقاط استان هرمزگان رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را دارند.

وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های زاگرس جنوبی در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویر احمد و غرب استان فارس نیز رخ می‌دهد.

به گفته گودرزی، شنبه اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی دارند اما یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور افزود: برای سه روز آینده همچنان وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وجود دارد. علاوه بر زابل در شرق یزد، شرق کرمان و برخی نقاط خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی پدیده باد و گرد و خاک را داریم.

گودرزی در مورد آسمان پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف و آفتابی است؛ کمینه دمای پایتخت امروز صبح ۲۴ درجه سانتی گراد و بیشنیه دمای تهران به ۳۴ درجه سانتی گراد می‌رسد.

وی در مورد خنک ترین و گرم ترین مناطق کشور نیز گفت: امروز صبح اردبیل با ۷ درجه بالای صفر و بعد از آن شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و اهواز دیروز با ۴۷ درجه سانتی گراد و خرم آباد با ۴۱ درجه سانتی گراد گرم ترین مناطق کشور بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها