رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات گفت: مرد جوان با وجود سوابق متعدد در زمینه سرقت، این بار به سرقت و زورگیری در گردنه قوچک روی آورده بود که توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۴۶
بازداشت زورگیر سابقه دار گردنه قوچک

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ حسن الهی رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات در تشریح این خبر اظهار کرد: شب جمعه گذشته بود که ماموران عملیات کلانتری در قالب چند تیم عملیاتی وارد عمل شدند تا یک طرح هماهنگ پیشگیری از جرایم را در این منطقه به اجرا در بیاورند.

وی ادامه داد: حین این عملیات، ماموران یک واحد عملیاتی به یک خودروی ۲۰۷ برخورد کردند که در کنار جاده پارک شده بود و سرنشینان آن از سوی راننده پرایدی که خودرویش در همان حوالی پارک بود با استفاده از قمه مورد تهدید واقع شده بودند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه عملیات، سریعا به فرد قمه به دست دستور ایست داده شد که متهم سوار بر خودروی خود از ترس پلیس محل را ترک کرد و ماموران طی یک تعقیب و گریز و تیراندازی موفق به دستگیری متهم شدند.

وی ادامه داد: با دلالت متهم به کلانتری مشخص شد این فرد از سابقه داران در زمینه سرقت خودرو و زورگیری از شهروندان تهرانی هستند که با حضور سرنشینان خودروی ۲۰۷ به کلانتری، علیه متهم پرونده ای در زمینه سرقت از نوع زورگیری تشکیل شد.

در انتها متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام محترم قضائی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها