پشت صحنه

یک روز زنانه

آمدیم چه آمدنی. نمی‌دانید چه جمعه خوبی بود، آقایان گروه دسته جمعی حضور نداشتند و گروه فرهنگ و هنر روزنامه در سیطره ما نسوان قرار گرفت. از آنجا که این اتفاق کمتر رخ می‌دهد بسیار خوشحال شدیم. با خودمان هم عهد کردیم عکس‌های یادگاری روزهایی که گروه به قول آقایان مردانه شده را هم جبران کنیم و تا می‌شود عکس بگیریم، البته بعد از بسته شدن صفحات.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۴۵

این روز متفاوت و جذاب حسابی خانمانه را به نوشتن صفحاتی جذاب گذراندیم و به‌جز صفحه 12 که صابر محمدی زحمتش را کشیده است، دیگر بقیه صفحات در سیطره خودمان بود و چه کردیم خلاصه... چه اشکالی دارد همین جا از خودمان تعریف کنیم و بگوییم صفحه‌ها حسابی دلچسب و جذاب شده‌اند؟ باور کنید هیچ اشکالی ندارد و به هیچ جای این جهان هم برنمی خورد. حالا که آقایان گروه در سفر و استراحت هستند، ما هم کمی خودمان را تحویل می‌گیریم و چند نوشابه‌ البته از نوع رژیمی‌اش برای خودمان باز می‌کنیم. برویم سراغ صفحات امروزمان.
روز گذشته دومین سالگرد شهادت شهید محسن حججی بود. همان شهیدی که می‌شود درباره‌اش مصرعی را خواند که حافظ درباره حلاج می‌گوید: «آن یار کزو گشت سر دار بلند....» هر چند دیروز جمعه بود و نشد در همان روز شهادت برویم سراغ این شهید بزرگ و یادش کنیم، اما امروز زینب مرتضایی‌فرد را فرستادیم ببیند برای حججی در عالم فرهنگ و هنر چه کرده‌ایم. می‌توانید گزارش را بخوانید و ببینید همکارمان به چه نتایجی رسیده است.
در صفحه 10 هم آذر مهاجر رفته سراغ جایزه تازه‌ای که کیهان کلهر گرفته است؛ نوازنده و آهنگساز ایرانی که در سراسر دنیا خیلی‌ها صدای جادویی سازش را شنیده و دوستش دارند. او به تازگی جایزه وومکس را گرفت و همین بهانه‌ای شد به هنرمندان ایرانی عرصه موسیقی بپردازیم که در سطح جهانی دیده شده یا موفقیت‌هایی داشته‌اند.
ساناز قنبری هم روز تعطیلش را گذاشته برای مصاحبه گرفتن. رفته سراغ محمدرضا ورزی، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویسی که در عرصه سینما و تلویزیون فعال است. او دو بار به سفر حج نائل شده و همکارمان درباره تجربه زیارت خانه خدا با او حرف زده است. اگر حج رفته‌اید بخوانید و خاطره‌بازی کنید، اگر نه هم بخوانید و مثل نگارنده و قنبری آرزو کنید راهی این سفر شوید. گفت‌وگو هم در صفحه 11 منتظرتان است.
و اما صفحه 12. صفحات همه کار ما خانم‌های گروه بود، اما همان‌طور که گفتیم یکی را صابر محمدی نوشته است، همان غایب سفر رفته هفته گذشته که منتظریم ببینیم فردا سوغات چه می‌آورد برایمان. دیگر نگوییم چه خبر است، خودتان بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها