فکرش هم جذاب است. این‌که آدم برود در ستون پشت صحنه بنویسد که ما امروز پشت صحنه‌هایی را کشف کرده‌ایم و می‌خواهیم روایتشان کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۸۲

می‌شود پشت صحنه در پشت صحنه! بله. امروز چنین روزی است خلاصه، هم پشت صحنه یک جشنواره سینمایی را زیر و رو کرده و هم از همین حالا به استقبال جشنواره فیلم فجر رفته‌ایم. حالا خودتان ببینید چه همکارانی داریم که از حالا برای بهمن‌ماه گزارش می‌نویسند و ... بعد از این همه تعریف از خودمان که البته خواهید دیدکه به هیچ وجه نابه‌جا نبوده، برویم این‌که از 9 تا 12 امروز چه خبر است. ای بابا... ساعت‌هایتان را نگاه نکنید، صفحه‌هایمان را می‌گویم....
محمدصادق علیزاده را باید بگذراند رئیس تمام کمیته‌های حقیقت‌یاب جهان. نه این‌که فکر کنید دارم از دبیرمان تعریف می‌کنم و چاپلوسی. علیزاده آدم دقیقی است، با هیچ‌کس شوخی ندارد و بررسی می‌کند و بی‌ترس می‌نویسد. این ویژگی‌ها از هر روزنامه‌نگاری جواهر می‌سازد، اما کو تا آدمی پیدا شود و همه این ویژگی‌ها را داشته و روزنامه‌نگار هم باشد. او امروز رفته سراغ پشت صفحه جشنواره سینما تورز که در کیش برگزار می‌شود. در همین صفحه بخوانید و ببینید پشت صحنه این جشنواره چه خبر است.
پویشی هم در عرصه کتاب راه افتاده با نام «کتاب قهرمان» که با محوریت کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» شکل گرفته است. برای این کار امیرحسین صدیق، بازیگر هم در یک تیزر سینمایی بازی کرده است. همکارانمان در صفحه 10 رفته‌اند سراغ این پویش و بررسی کرده‌اند که قرار است چه اتفاقی رخ دهد.
برسیم به علی رستگار. سینمایی‌نویس کاردرست روزنامه که هر بار چیزی تازه در چنته دارد و آن را با قلم خوبش ترکیب می‌کند تا بشود یه گزارش بی‌نظیر! او امروز رفته سراغ کارگردان‌هایی که مشغول ساخت فیلم جدید هستند. در میان آنها نام‌های بزرگی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، کیانوش عیاری و از نسل جوان‌تر چهره‌هایی چون بهروز شعیبی دیده می‌شود. او بررسی کرده آنها در حال ساخت چه فیلم‌هایی هستند و همچنین به این پرداخته که این فیلم‌ها به احتمال زیاد راهی سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهند شد. در صفحه 11 گزارش رستگار را ببینید و از حالا گوش به زنگ آمدن فیلم کارگردان مورد علاقه‌تان باشید.
سینمای جهان هم امروز رفته سراغ فیلم جذاب مکس دیوانه که قرار است ادامه پیدا کند. کیکاووس زیاری که هر چند خودش چند روزی است غیبت دارد، اما مطالب و صفحات جذابش را به ما و شما می‌رساند همچنین سراغ ادامه سریال راکی و دیگر خبرهای جذاب سینمای جهان رفته است. در صفحه 12 بخوانید و ببینید همکار غایبمان چه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها