کد خبر: ۱۲۱۸۷۲۱

#تبعیض-اداری
جمعی از شهروندان:
سازمان اداری استخدامی کشور به‌تازگی برای همه قبول‌شدگان دستگاه‌های اجرایی، تامین منابع انجام داده به جزو پذیرفته‌شدگان دادگستری. چرا؟

# ترافیک-پارک- ولایت
صفری از تهران:
هر روز شاهد ترافیکی سنگین در محدوده پارک ولایت و نواب هستیم، مسؤولان محترم شهرداری و پلیس راهور اقدامی اساسی بابت حل ترافیک کنند.

# مزاحمت -معتادان
کشوری از تهران:
بعضی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها به میدان مرکزی میوه‌و تربار آمده و باعث مزاحمت کاسبان و مراجعه‌کنندگان می‌شوند. از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی دارم.

# حقوق‌بگیر -نجومی
یک شهروند:
متاسفانه جریان حقوق‌بگیران نجومی برخلاف وعده مسؤولان پایان نیافت و کماکان شاهد دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران دولتی هستیم.

# محدودیت سنی
- فیلم
طیار از ساری:
برای تماشای برخی فیلم‌های پخش‌شده از تلویزیون، محدودیت سنی (12+ و 14+) گذاشته می‌شود، آیا امکان دارد خانواده‌ها فرزندان خود را از دیدن این فیلم‌ها محروم کنند؟ این کار باعث کنجکاوی و تمایل بیشتر آنان به تماشای فیلم‌ها می‌شود.
بهتر است یا این فیلم‌ها پخش نشود یا علامت محدودیت سنی حذف شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 22 تیر 1398 با عنوان «آلودگی صوتی در خیابان حقوقی» رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طی گشت و کنترل عوامل معبریان ناحیه از سطح محدوده در زمان‌های مختلف، خودروی ثابت در محل مشاهده نگردید و تنها یک دستگاه وانت دوره‌گرد مشاهده شد که راننده پس از تذکر اقدام به ترک محل کرد. ضمنا عوامل معبریان ناحیه نیز به‌صورت مستمر در محدوده مذکور در حال گشتزنی می‌باشند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها