پرونده مرد ورشکسته که پس از مصرف مشروبات الکلی همسرش را کشته بود برای صدور حکم به دادگاه کیفری ارجاع شد. متهم جوان مدعی است فشارهای مالی و نداشتن تعادل باعث شد او دست به این جنایت بزند.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۳۳

این حادثه بامداد جمعه 28 دی سال 97 رخ داد. راز این جنایت هفت ساعت پس از قتل و در تماس تلفنی قاتل با ماموران کلانتری 109 بهارستان برملا شد. زمانی که مرد میانسال با ماموران تماس گرفت با صدایی آرام و شمرده شمرده گفت همسرش را به قتل رسانده و از آنها خواست به طبقه دوم خانه‌اش در همان حوالی بروند. با اعلام این خبر بود که بلافاصله بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه قدیمی شده و در طبقه دوم خانه با جسد زن جوان مواجه شدند. معاینات متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود هفت ساعت قبل و علت مرگ را خفگی اعلام کرد.
ورشکستگی و مصرف مشروب
در چند قدمی جسد نیز عامل جنایت ایستاده بود. مرد جوان که از جنایتی که مرتکب شده بود به شدت ناراحت بود در تحقیقات گفت: من در بازار مغازه صنایع‌دستی و لوازم آرایشی دارم. برای خرید جنس 200 میلیون تومان نزول گرفتم و ماهی 5 درصد باید سود می‌دادم. از بد روزگار قیمت دلار بالا رفت و نتوانستم پول نزول را پس بدهم. روز به روز بدهی‌ام بیشتر می‌شد. تا جایی که الان 600 میلیون تومان بدهی دارم. مغازه‌ام را اجاره دادم و خودم به مغازه پدرم آمدم تا بتوانم قرض هایم را بدهم ولی نتوانستم.
او ادامه داد: من در خانه‌ای زندگی می‌کنم که پدر و مادرم در طبقه پایین آن ساکن هستند. ساعت یک بامداد داشتم مشروب می‌خوردم که غر زدن‌های همسرم شروع شد و سر همین مسأله با هم بحث‌مان شد. عصبانی شده بودم. تحمل شنیدن صدایش را نداشتم. به طرفش رفتم و دستم را روی گلویش گذاشتم. از حرکت که ایستاد رهایش کردم. می‌خواستم بترسد و دعوا را تمام کند. در همین حین پسر کوچکم که در اتاقش بود شروع به گریه کرد. سراغ او رفتم و بچه را به طبقه پایین که خانه پدرم بود بردم.
7 ساعت در کنار جسد
مرد جوان گفت: حدود نیم ساعتی آنجا بودم، چون صدایی از همسرم نمی‌آمد مشکوک شدم و به طبقه بالا رفتم. همسرم روی تخت افتاده و صورتش کبود و بدنش سرد بود. آن موقع بود که متوجه شدم چه کرده‌ام. شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه‌کار کنم. درنهایت به طبقه پایین آمدم و موضوع را به خانواده‌ام گفتم. آنها هم از من خواستند به پلیس خبر بدهم. صحبت‌های خانواده‌ام از یک طرف و عذاب وجدان از طرف دیگر باعث شد درنهایت پس از هفت ساعت تماس بگیرم و به قتل اعتراف کنم.
من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم چنین اتفاقی برای او رخ دهد. در یک لحظه عصبانیت و در حالت مستی دستم را روی گلویش گذاشتم. فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد. پشیمانم و هر لحظه از خدا می‌خواهم زمان را به عقب برگرداند تا همسرم زنده شود.
بخشش پسر مقتول
با اعتراف مرد جوان به قتل همسرش او به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. در ادامه تحقیقات خانواده همسر متهم تقاضای قصاص کرده، اما پسر مقتول از قصاص مادرش به شرط دریافت دیه گذشت کرد. به این ترتیب با تکمیل تحقیقات کیفرخواست پرونده این جنایت صادر و پرونده مرد ورشکسته برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع شد. مرد جوان به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود تا به دفاع از خود بپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها