رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز دمای هوای هشت شهر سیستان و بلوچستان به ۴۰ درجه و بالاتر از آن رسید.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۵۱
دمای ۸ شهر سیستان و بلوچستان به ۴۰ درجه رسید

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، محمود دیانتی اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت امروز دمای هوای اکثر شهرهای استان افزایش یافت به طوریکه در ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز دمای هوای شهرهای زابل، زهک، هامون و هیرمند، میرجاوه، ایرانشهر، سوران و دلگان به 40 درجه و بیشتر از آن رسید.

وی ادامه داد: این شرایط در حالی است که روز گذشته در این ساعت تنها دمای 2 شهر استان یعنی دلگان و میرجاوه به 40 درجه سلسیوس رسیده بود.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به طورکلی هم اکنون دمای هوای غالب شهرهای سیستان و بلوچستان نسبت به روز گذشته در این لحظه گرمتر شده است.

دیانتی خاطرنشان کرد: به طوریکه بیشترین افزایش دمای هوای امروز تا این لحظه مربوط به شهر ایرانشهر بوده که نسبت به ساعت 10:30 دقیقه روز گذشته 3.1 درجه سلسیوس گرمتر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی انتظار می رود از فردا گرمای هوا در ایرانشهر، نوار غربی و جنوب غرب استان ادامه داشته باشد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از فردا با تشدید جریانات شمالی و افزایش سرعت وزش بادهای 120 روزه در شمال استان، ضمن خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا، دمای هوا نیز در شمال و نیمه شرقی استان روند کاهشی به خود می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها