رشد تعداد دفاتر مشاوره ازدواج
کد خبر: ۱۲۱۴۶۵۴

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رشد دفاتر مشاوره‌های ازدواج طی سال گذشته و سه ماه نخست امسال خبر داده و گفته: سال گذشته معاونت جوانان، هم با سازمان بهزیستی و هم با نظام روان‌شناسی تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص امضا کرد. از ابتدای سال تا کنون نیز ۷۱ دفتر مشاوره ازدواج افتتاح شده است و حدود ۴۰ مرکز دیگر نیز با انجام اقدامات لازم، به‌زودی افتتاح خواهد شد. آقای تندگویان همچنین با اشاره به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج در کشور، از پیشنهاد نمایندگان مجلس برای بازنگری در این قانون خبر داد و گفت: این قانون در حال حاضر بلاتکلیف است و همزمان با تصویب شرح وظایف معاونت جوانان، نمایندگان مجلس پیشنهاد کردند تا این قانون نیز بازنگری شود.

تکراری مثل موفقیت های سارا
شنیدن خبر موفقیت های سارا خادم الشریعه شطرنج باز ارزشمند ایران برای اهالی ورزشی دیگر به تکراری شیرین تبدیل شده است. خادم الشریعه در تازه‌ترین افتخارش ، سهمیه جام جهانی شطرنج را کسب کرد تا به دوران طلایی خود ادامه دهد. قهرمانی سارا خادم الشریعه در مسابقات شطرنج غرب آسیا یک چالش کوچک برای دختر اول شطرنج ایران بود. البته تقدیر این بود که مسیر قهرمانی او از شکست دادن هموطنش عبور کند و در فینال از سد دیگر نماینده جوان ایران مبینا علی نسب عبور کرد، سارا خادم الشریعه در حال حاضر نفر هجدهم رتبه‌بندی شطرنج بازان زن جهان است.

این رسمش نبود!
ما رسانه‌ای‌ها به‌خصوص در حوزه فرهنگ و هنر وقتی می‌خواستیم یک‌زوج خوشبخت هنری را نام ببریم که در روزگار تلخی و جدایی‌های هنرمندان از همسرانشان ، سال ها کنار هم زندگی کرده اند و همواره با عشق از هم نام برده‌اند می‌رسیدیم به خانم گلاب آدینه و آقای مهدی هاشمی و تلفن را بر می‌داشتیم و گپی درباره زندگی مشترکِ موفق با آنها می‌زدیم، اواخر هفته گذشته اما با انتشار یکی دو ویدئو، همه علاقه مندان به این زوج شوکه و غافلگیر شدند، مگر می شود مهدی هاشمی آن‌قدر راحت به دوربین نگاه کند و از مخفی‌کاری و ازدواج بدون اطلاع همسر اول حرف بزند.... آقای هاشمی کاش امروز و فردا یک فیلم دیگر از شما منتشر شود و بگویید همه چیز یک فیلم کمدی و شوخی بوده است، شما برای خیلی‌ها یک الگو بودید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها