حالا این رسانه‌های مرض‌دار و غرض‌دار مدام بنشینند و از ناامنی و پرواز ممنوع و درگیری در آسمان خلیج‌فارس و تنگه هرمز بنویسند، ولی خب برای بعضی از اعضای گروه که دلمشغولی‌های نظامی و هوانوردی دارند و مدام وضعیت آنلاین آسمان منطقه را چک می‌کنند، واضح و مبرهن است که واقعیت از آنچه در رسانه‌ها بازنمایی می‌شود خیلی خیلی آرام‌تر است، درست مثل همین تحریریه روز گذشته جام‌جم که آرام آرام بود مثل آسمان خلیج‌فارس و تنگه هرمز.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۶۰

روی همین حساب هم در ستون امروز، خیلی مجالی برای عرض‌اندام و موش دواندن نداریم. بچه‌های گروه هرکدام سرشان تا گردن در نمایشگرشان بود و مشغول کارشان، میز همسایه‌مان در گروه رسانه هم خیلی شیک و خارجی‌طور نشسته‌اند و جز صدای تایپ کردن، صدای دیگری ازشان بلند نمی‌شود، حتی دبیرشان که همیشه مشغول متلک انداختن به ماست.
بگذریم آقا... بگذریم. برویم ببینیم اوضاع و احوال صفحات از چه قرار است. صابر خان محمدی که سوژه‌های تنوع فرهنگی‌اش همیشه نقل محافل و مجالس است این سری هم از یک اتفاق ظاهرا بی‌ربط به مسائل فرهنگی یک سوژه صید کرده هلو! محمدی به مناسبت مسابقه نهایی فوتسال زیر 20 سال آسیا که ژاپن و افغانستان به آن راه پیدا کرده بودند یک گزارش فرهنگی نوشته از اتفاقات جالب و خوبی که حالا چند وقتی است بین ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها می‌افتد و بدجور خیلی‌ها قلب‌شان برای نزدیکی این دو فرهنگ می‌تپد. خلاصه که اگه طالب این سوژه هستید از همین صفحه شروع کنید و بروید صفحه 10.
در ادامه هم زینب مرتضایی‌فرد که حوزه موسیقی صفحات فرهنگی را در تیول خویش دارد، از یک اتفاق ساده یک گزارش جذاب نوشته. مرتضایی‌فرد که با شنیدن خبر انتشار آلبوم پسر مهران مدیری با یک قیمت عجیب و غریب فیوزش پریده بود یک گزارش نوشته از این موضوع بانمک و همه کسانی که به صرف چهره بودن وارد حوزه موسیقی و خوانندگی شده و به اصطلاح تنی به آب زده‌اند. شکر خدا ظاهرا محدود به هیچ قشری نیست از فوتبالیست جماعت بگیرید تا بازیگر و به تازگی هم فرزند بازیگر!
راستی امروز دو صفحه سینما داریم. در صفحه 12 که مطالب مبسوط‌تری گنجانده شده، علی رستگار خبرنگار باذوق و خلاق گروه رفته سراغ بعضی بازیگرهایی که برای خودشان ارج و قرب و اعتباری کسب کرده‌اند و ناگاه با بازی در یک فیلم داغان، کاخ تصورات ما را از جایگاه و ارج و قرب اعتبارشان با خاک یکسان کرده‌اند؛ از پرویز پرستویی گرفته تا رضا کیانیان! خواندن این گزارش بانمک را از دست ندهید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها