سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

هدف آمریکایی ها مدیریت جنگ روانی علیه ایران است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اعتقاد دارد طرح مذاکره با واسطه یا مستقیم، مذاکره مشروط یا غیر مشروط و غیره از سوی ترامپ با اهداف مدیریت جنگ روانی است.
کد خبر: ۱۲۱۳۴۹۱
هدف آمریکایی ها مدیریت جنگ روانی علیه ایران است

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسین نقوی‌ حسینی در گفتگو با خانه‌ ملت با اشاره به پیشنهاد رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه بدون هیچگونه پیش‌شرطی آماده مذاکره با ایران هستیم، گفت: مذاکره شرایط کنونی با واشنگتن به هیچ وجه در دستورکار جمهوری اسلامی ایران نیست.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر این اساس باید اذعان کرد طرح مذاکره با واسطه یا مستقیم، مذاکره مشروط یا غیر مشروط و غیره با اهداف مدیریت جنگ روانی است.

وی با اشاره به اینکه کشوری نمی تواند اعمال تحریم های ظالمانه داشته باشد و به حریم مرزهای کشوری تجاوز کند و سپس پیشنهاد برگزاری مذاکره دهد، ادامه داد: در واقع ترامپ تصور می کند می تواند ایران را تحت تاثیر قرار دهد و در اداره ملت غیور کشورمان خلل ایجاد کند اما باید این اطمینان را به آنها داد که نتیجه مطلوبشان محقق نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اظهارات ترامپ توهمات خیالی است، اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها اعلام مواضع متناقض زیادی دارد؛ به عنوان مثال ترامپ پس از طرح مذاکره بدون پیش شرط با ایران، صحبت از ضرورت بررسی مسئله موشک‌های بالیستیک کشورمان می کند که بیانگر دسیسه و دشمنی آنها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد آمریکایی ها باید هر چه سریع تر نسبت به اتخاذ مواضع ضدایرانی خود بازتعریف داشته باشند زیرا با این روند به جایی نخواهند رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها