در مراسم اختتامیه نمایشگاه «خانه خوبان» مجموعه‌ای از آثار هنری هنرمندان تجسمی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مدارس مناطق سیل‌زده به فروش رسید؛ مراسمی که چکش‌زنی آن را بهرام رادان به‌عهده داشت.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۴۴

آن‌طور که هنرآنلاین گزارش داده، این نمایشگاه در حمایت از آسیب‌دیدگان سیل اخیر روز جمعه ۳۱ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در پردیس سینماگالری ملت برگزار شد.
نمایشگاه خانه خوبان با نمایش ۱۲۵ اثر از هنرهای تجسمی چون نقاشی، خوشنویسی، طراحی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور و... به مدت هشت روز از ۲۴ تا ۳۱ خرداد در گالری پردیس ملت برگزار شد.
آثار هنرمندانی چون کامبیز درمبخش، فخرالدین فخرالدینی، حسین محجوبی، یدا... کابلی‌خوانساری، کوروش شیشه‌گران، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد بختیاری، عین‌الدین صادق‌زاده، معصومه مظفری و... در این نمایشگاه به نمایش در آمد.
علیرضا زندوکیلی، معاون هنری سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران درباره برگزاری آیین اختتامیه «خانه خوبان» گفت: در این رویداد که با اجرای بهرام رادان هنرمند سرشناس سینما انجام شد، ۷۰ اثر
به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان توسط خریداران حقیقی و حقوقی خریداری شد. جامعه خیرین مدرسه‌ساز هم در این مراسم حضور داشتند و با خرید آثاری به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در این فعالیت خیرخواهانه مشارکت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها