مدیرکل دفتر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از واگذاری ده هزار واحد مسکونی تا پایان سال به مددجویان سیل‌زده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۶۳

به گزارش تسنیم، ابراهیم بازیان با تاکید براین که با کاهش تولید مسکن و تغییر درحوزه عرضه و تقاضا، کمیته امداد برنامه‌هایی ویژه‌ای درحوزه مسکن را در دستور کار دارد، افزود: درمیان خانواده‌های تحت پوشش میزان مستاجران از مالکان بیشتر است، بنابراین چالش مسکن برای این قشر همیشه مضاعف‌تر است.
وی تصریح کرد: رویکرد نخست کمیته امداد در بحث مسکن این است که از سیاست‌های دولت در بخش تامین مسکن از جمله تامین زمین مسکن مناسب در روستاها و شهرها استفاده کند، علاوه بر این که در فرآیند ساخت مسکن از منابع و تسهیلات بانکی و همچنین معافیت‌های ساخت و ساز و انشعابات بهره ببرد.
مدیرکل دفتر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ادامه داد: رویکرد دوم کمیته امداد استفاده حداکثری از تسهیلات بانکی و دولتی و کمک‌های مکمل و استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض است که در این بخش هفت سیاست تعریف شده که از آن‌جمله می‌توان به خرید مسکن، احداث مسکن در شهرها و روستاها، تعمیرات مسکن، تامین خدمات جانبی واحدهای مسکونی، احداث سرویس بهداشتی و... اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها