مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو گفت: به منظوررفاه حال شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر سرویس دهی از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۵۷
مترو برای نمازگزاران عید فطر رایگان است

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش وهفت متروی تهران و حومه رایگان است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام این خبر افزود: به منظوررفاه حال شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر سرویس دهی از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.

فرنوش نوبخت افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز عید سعید فطر به‌منظور رفاه حال شهروندان با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، فاصله حرکت قطار‌های خط یک متروی تهران از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه و فاصله حرکت قطار‌ها در خط دو از ۷ به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ به ۷ و نیم دقیقه و در خط چهار از ۸ به ۶ دقیقه و خط هفت از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) شهروندان و نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده کنند.

در این روز تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه روز‌های تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران محترم راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

فرنوش نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطار‌های فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند خاطر نشان کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود به منظور دسترسی بهتر و آسان‌تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها