بازی پرحرف و حدیث امشب در دوحه برگزار می‌شود

ذوب‌آهن بر سر دوراهی

ذوب‌آهن ایران ساعت 23 امشب آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را مقابل النصر عربستان برگزار می‌کند. مسابقه‌ای که قرار بود 9 روز قبل در ورزشگاه کربلا برگزار شود و به دلایلی مضحک برگزار نشد، حالا در ورزشگاه حمد کبیر دوحه قطر برگزار می‌شود. آن مسابقه یک نمره منفی بزرگ به مدیران فوتبال ایران بود که کوچک‌ترین نفوذی در آسیا ندارند.
کد خبر: ۱۲۰۸۹۲۳

علیرضا منصوریان که از روزهای حضورش در ذوب، نمره قبولی گرفت، امشب باید بین سرگروهی و قرعه آسان، یکی را انتخاب کند.
ذوب‌آهن با 11 امتیاز و النصر با 9 امتیاز صعود خود را به دور بعد حتمی کرده‌اند و این بازی فقط برای تعیین سرگروه برگزار می‌شود.
حالا که همه بازی‌ها تمام شده، هم ذوب‌آهن سرنوشت خود را می‌داند و هم النصر. تیم اول این گروه باید به مصاف الاتحاد عربستان برود و تیم دوم گروه به دیدار الوحده امارات خواهد رفت و مسلماً برای هر دو تیم رویارویی با تیم الوحده منطقی‌تر به نظر می‌رسد و شاید برای همین باشد که سرمربی النصر، تیم اصلی خود را در ریاض جا گذاشته است. براد جونز سنگربان استرالیایی، هافبک ایتالیایی این تیم مارکو دیبالا و همچنین مهاجم اهل مراکش این تیم عبدالرزاق حمدا... با گرفتن مرخصی، النصر را در این دیدار همراهی نکردند. علاوه بر این، سه بازیکن خارجی و تأثیرگذار النصر، عوض خمیس و عبدالعزیز الجبرین هم در دیدار امشب در برابر ذوب‌آهن حضور نخواهند داشت.
علیرضا منصوریان که همه بازیکنانش را در اختیار دارد در صورت برد و مساوی به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت و باید تصمیم بگیرد صدرنشین شود و با الاتحاد روبه‌رو شود یا قرعه آسان الوحده امارات را انتخاب کند. آن هم در شرایطی که برای دیدار با تیم‌های عربستانی امتیاز میزبانی از ما گرفته می‌شود. نتیجه بازی امشب تعیین می‌کند حریف بعدی ذوب‌آهن چه تیمی خواهد بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها