رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش خبر داد:

دستگیری سارقان قوی هیکل تهران

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری سه مرد قوی هیکل در زمینه سرقت‌ های سریالی از منازل شمال تهران خبر داد که با شیوه و شگرد عجیبی اقدام به سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۱۲۰۵۲۰۷
دستگیری سارقان قوی هیکل تهران

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: از مدتی پیش بود که سرقت‌ های سریالی به شیوه و شگرد عجیبی در شمال تهران افزایش یافته بود.

وی افزود: بنابرگفته شکات و مالباختگان، ابتدا یک خانم با زدن زنگ و نشان دادن خود به شکات آن‌ها را فریب داده و به مقابل درب منزل کشانده و آن خانم به همراه دو همدست قوی هیکل خود اقدام به سرقت با استفاده از سلاح گرم و با اتصاف به زور از منزل مورد نظر سرقت می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش ادامه داد: خیلی زود پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و با مشخص شدن نقاط آلوده محدوده این کلانتری، تیمی از ماموران عملیات وارد عمل شده و هنگامیکه این سه سارق قوی هیکل در حال پرسه زنی در کوچه‌های محدوده بودند، آن‌ها را قبل از ارتکاب به سرقت شناسایی و در حالیکه هر سه متهم قصد فرار داشتند آن‌ها را زمینگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: با دلالت متهمین ۲۲ الی ۲۹ ساله به کلانتری و انجام بازجویی‌های اولیه، از آن‌ها سه اسلحه کلت کمری، افشانه پلیسی، سه عدد چاقو، الماس بر، چندین ماسک صورت و یک نقاب، چسب پهن و همچنین یک شال، مانتو و کلاه گیس زنانه نیز کشف و ضم پرونده شد.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات از متهمان در دستور کار قرار گرفت و آن‌ها به شیوه و شگرد خود، مبنی بر استفاده از لباس‌ها و لوازم زنانه برای فریب دادن مالباختگان اقرار کردند؛ با شناسایی پرونده‌هایی که شیوه و شگرد متهمان نیز مشخص بود، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و هر سه متهم به مقام قضائی معرفی شدند.

بنابراین گزارش، هر سه متهم از ساکنان یکی از شهر‌های غربی همجوار تهران بودند که شناخت خوبی نیز به محدوده شمال تهران برای رسیدن به اهداف شوم خود داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها