خدا را شکر روز گذشته هیچ‌کس مرخصی نبود و بچه‌های پر شر و شور گروه فرهنگی در شلوغ‌کاری سنگ‌تمام گذاشتند و لابه‌لای کار و مشغله روزانه سکوت روز قبل را جبران کردند. از آنجا که خبرنگاران غایب هم حسابی عشق تحریریه دارند، یک روز نبودشان را تلافی کردند، تحریریه خونشان کم شده بود و باید جبران می‌شد. خدا را شاکریم که این اتفاق افتاد و همکارانمان به عشقشان که همین تحریریه جام‌جم خودمان باشد، رسیدند.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۴۳

امروز هم روز اول ماه رمضان است و ترجیح دادیم به استقبال ماه خدا برویم و این همه شور و شر و انرژی را در مسیر مفیدی به کار بگیریم و دو صفحه از صفحات چهارگانه امروز را به رمضان عزیز اختصاص بدهیم. این شد که همکارانمان در صفحات 10 و 11 مفصل از رمضان نوشتند.
یک گفت‌وگوی خواندنی و مفصل داریم با حجت‌الاسلام مسعود عالی درباره این ماه عزیز. می‌توانید بخوانیدش و ببینید این کارشناس مذهبی چه نکاتی را درباره ماه مهمانی خداوند مطرح کرده است و چطور می‌توان از این زیباترین مهمانی جهان بهره معنوی بیشتری برد. خلاصه که در این دو صفحه می‌توانید از رمضان بخوانید و حسابی خاطره بازی کنید. ما که خودمان حسابی از حال و هوای رمضان‌های کودکی‌مان حرف زدیم و شیرینی خاطره‌ها برای دقایقی شر و شورمان را به خوشی خاطرات آن زمان بدل کرد.
برنامه‌های تلویزیونی ماه رمضان‌های کودکی‌مان دوره کردیم تا حال و هوای سحری و افطاری خانه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها. اصلا کاش چالش اولین سحری ماه رمضان را در فضای مجازی راه می‌انداختیم و از آن دنیای رنگی برای هم می‌نوشتیم.
همین‌طور رفته‌ایم سراغ عکس‌های حمله دوباره اسرائیل به فلسطین و چند مورد اتفاقات مشابه را در جهان بررسی کرده‌‌ایم. اتفاقاتی که طی سال‌های گذشته رخ داده و رمضان‌هایی خونین را در جهان رقم زده است. می‌توانید در این مطلب عکس‌هایی را هم از این اتفاقات ببینید و درباره‌شان
بخوانید.
امروز سالگرد پایان جنگ جهانی دوم است. جنگ منحوسی که بسیاری از کشورهای جهان را درگیر خود کرد و خسارات بسیاری را هم به وجود آورد. همین مناسبت باعث شد ساناز قنبری خبرنگار گروه سینما برود سراغ علی غفاری، کارگردانی که چند سال پیش فیلم سینمایی «استرداد» را ساخته بود. ناگفته نماند قنبری خودش یک پا روسی‌دان است و تحصیلات دانشگاهی‌اش زبان و ادبیات روسی بوده است. آنها هم که این فیلم را دیده‌اند می‌دانند روسیه در «استرداد» نقش پررنگی دارد.
در صفحه 12 هم برایتان از یک جشنواره جذاب نوشته‌ایم
به اسم «خودنویس». جشنواره‌ای که چند ماه پیش فراخوان خود را اعلام کرد و حالا هم در حال پشت سر گذاشتن مراحل مختلف خود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها