مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود بودن ۲ جاده اصلی و ۶ جاده روستایی در استان ناشی از سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۶۶
مسدود بودن ۲ جاده اصلی و ۸ جاده روستایی در خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در جریان سیل، بیش از ۳۵ محور در استان مسدود شدند که شامل ۲۷۰ مسیر روستایی و شهری بود، گفت: در حال حاضر ۸ محور شامل؛ ۲ جاده اصلی و ۶ جاده روستایی مسدود است.

وی اولویت فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را بازگشایی محور‌های مسدود شده عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به آبگرفتگی جاده ها، امکان بازگشایی این محور‌ها وجود ندارد، اما مسیر‌های جایگزین برای تردد این محور‌ها مشخص شده است.

بهرامی نیا با اشاره به مسدود بودن محور شریانی بستان به چذابه اظهار کرد: با توجه نبود امکان تردد کامیون‌ها به دلیل آبگرفتگی محور و اهمیت صادرات، مسیر جایگزین «ام الدبس» به چذابه مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته و در حال نهایی شدن از سوی دستگاه‌های ذیربط است و پس از تأیید، مسیر اعلام خواهد شد تا دسترسی به پایانه برقرار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در ادامه افزود: مسیر غیرشریانی عبدالخان به بستان نیز هنوز به دلیل آبگرفتگی بازگشایی نشده است و در حال پیگیری برای بازگشایی این مسیر هستیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: سایر محور‌های استان از جمله محور اهواز به آبادان و سه راهی دارخوین به شادگان بازگشایی شده و تردد در این محور‌ها در حال انجام است.

غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه اولویت با جبران خسارت در جاده‌های شریانی استان است، افزود: جاده‌های روستایی دچار آسیب زیادی شدند که باید حتما در اصلاح و ترمیم این مسیر‌ها پیگیری بیشتری انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها