کد خبر: ۱۲۰۳۷۹۶

#قدردانی _ پلیس
داداشی از تهران:
قدرشناسی از صفات بارز انسانی است که در ترویج و رشد نیکی تاثیرگذار است. عملکرد مسؤولان و کادر پلیس پیشگیری در کلانتری 123 نیاوران می‌تواند نمونه درخشانی از مسؤولیت‌پذیری، نظم و اخلاق پسندیده و مردمداری را به جامعه انتظامی کشور
معرفی کند.

# پارک_ ترافیک
چمنی از تهران:
پارک نامناسب خودروها در خیابان هنگام با توجه به تردد پرحجم خودروها باعث ترافیک در این منطقه شده است. پلیس محترم راهنمایی و رانندگی اقدام عاجل کنند.

# تلخی_شکر
فرخی از تهران:
چرا باید شکر با کارت ملی به مردم عرضه شود؟ با پتانسیل زیاد تولید در داخل و واردات آن چرا این موارد باید پیش بیاید و شأن و شخصیت مردم زیر سؤال برود؟

# دغدغه_ مسکن‌اولی
خسروآبادی از تهران:
بانک مرکزی در حال حاضر فقط به فکر سازندگان مسکن است و با افزایش انواع و اقسام وام‌ها، این حمایت را چند برابر کرده است. چرا از مصرف‌کنندگان مانند مسکن‌اولی‌ها هیچ حمایتی نمی‌شود؟

# ضعف_ آنتن‌دهی
صداقت از تهران:
آنتن‌دهی اینترنت اپراتور ایرانسل در چند روز اخیر در شهر تهران بسیار ضعیف شده و گاهی هم قطع می‌شود. چرا؟

# واریز_ کذب
زیبنده از کرج:
در تاریخ 28/2/98 در اخبار ساعت 14 اعلام شد مبلغ 400 هزار تومان برای بازنشستگان به عنوان علی‌الحساب افزایش حقوق واریز شد، ولی این خبر کذب محض بود و دولت هیچ پرداختی به بازنشستگان نداشت.

# کمبود_داروخانه
ناظم‌زاده از تهران:
تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی در شهر تهران بسیار کم است و برای پیدا کردن یک دارو باید زمان زیادی صرف کرد. علاوه بر این بسیاری از داروخانه‌ها به قیمت درج شده روی اجناس خود توجهی ندارند و به شکل دلخواه قیمت‌گذاری می‌کنند.

# فست‌فود_نظارت
یک شهروند:
فست‌فودی‌ها به صورت قارچ‌گونه در حال افزایش است و بسیاری از این واحدها موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. امیدوارم نظارت مسؤولان وزارت بهداشت افزایش پیدا کند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها